教育王國

標題: 李陞大坑學校 [打印本頁]

作者: Babysiu    時間: 09-10-25 13:08     標題: 李陞大坑學校

請問有冇人讀緊或識人係度讀,好唔好?
作者: o狂人o    時間: 09-10-27 13:20

我淨係知好多南亞裔人讀




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5