教育王國
標題: 有關今天SFA面試? [打印本頁]
作者: vv518vv 時間: 09-10-24 17:43 標題: 有關今天SFA面試?
唔知係咪自己個人感敏.
想問下你地有無比人收左張"入學會見証".
點解有人有有人無架.
作者: pyyip 時間: 09-10-24 19:02
我囡囡出來時, 我見同組同學都有手持見面證, 我亦有見坐在長椅上的其他組小朋友都有手持見面證. 不過, 如果你的小朋友沒有手持見面證, 應該是正面多過負面, 可能是直接取錄呢!恭喜!

作者: jojo888 時間: 09-10-24 20:30
咁小朋友面試過程一定表現好好啦
我女女表現不現想
我都打定輸數啦!
原帖由 vv518vv 於 09-10-24 17:43 發表 
唔知係咪自己個人感敏.
想問下你地有無比人收左張"入學會見証".
點解有人有有人無架.
作者: tracytang 時間: 09-10-24 21:39
你小朋友張証比老師收咗? 我見很多小朋友出來都拎住張証.
原帖由 vv518vv 於 09-10-24 17:43 發表 
唔知係咪自己個人感敏.
想問下你地有無比人收左張"入學會見証".
點解有人有有人無架.
作者: sachan701 時間: 09-10-25 00:12
我都見個個小朋友有証喎!
作者: frente 時間: 09-10-25 00:27
我個仔都有証, 會唔會老師唔記得比番佢呀!!
不如大家分享下今日面試內容???
我個仔話, 比兩份卷佢做, 一份佢話唔記得, 可能佢唔識做, 第二份有2幅圖, 叫佢畫公仔...跟注用英文問佢三條數, (5+5+10=? & 6 +6+12=? & 6+6=?) 佢只係識答二條, 你們一唔一樣呀!!
原帖由 vv518vv 於 09-10-24 17:43 發表 
唔知係咪自己個人感敏.
想問下你地有無比人收左張"入學會見証".
點解有人有有人無架.
作者: Tiffannyc0211 時間: 09-10-25 22:36
我囡囡都有証攞返出嚟喎!
原帖由 frente 於 09-10-25 00:27 發表 
我個仔都有証, 會唔會老師唔記得比番佢呀!!
不如大家分享下今日面試內容???
我個仔話, 比兩份卷佢做, 一份佢話唔記得, 可能佢唔識做, 第二份有2幅圖, 叫佢畫公仔...跟注用英文問佢三條數, (5+5+10=? & 6 +6+12=? & ...
作者: kikispider 時間: 09-10-25 23:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |