教育王國
標題: 九龍塘宣小收portfolio嗎? [打印本頁]
作者: dora媽 時間: 09-10-22 19:37 標題: 九龍塘宣小收portfolio嗎?
請句九龍塘宣道收portfolio嗎?多謝晒!
作者: Virginialum 時間: 09-10-22 21:11
Not the portfolio, but you may attach a few sheets of the certificates.
作者: Man04 時間: 09-10-22 21:18
收portfolio,
作者: pyyip 時間: 09-10-22 21:25
正確地說, 你給他甚麼, 他全部都收.

作者: 粉紅虎 時間: 09-10-22 23:46
昨日我已親身去交表, 係老師在場講明"唔收" portfolio, 而且在申請小一須知也講左唔收
作者: wingogo 時間: 09-10-23 00:14
舊年5收portfolio
只收証書
最好依足規矩
無謂扣印象分lor
舊年宣小收左小兒
作者: 粉紅虎 時間: 09-10-23 00:35
好善慕你
希望都收我個囡囡
, 可唔可以分享吓舊年面試考d咩

作者: cky1111 時間: 09-10-23 00:41
囝囝今年讀宣道P.1,舊年我都有交portfolio,其實你給他甚麼, 他全部都收,但最好不要太厚.
作者: 粉紅虎 時間: 09-10-23 00:54
今年有d 唔同, 有老師當場同我地講5收
作者: jeremyphlam 時間: 09-10-23 09:37
但老師淨係叫我地除"快勞",如果bind埋會照收喎!
作者: 金毛B媽 時間: 09-10-23 09:49
我係宣幼家長, 老師講明唔收 portfolio 的, 如果交左, 都俾老師抽番出黎喎, 雖然我都無交, 我聽番來的
作者: jeremyphlam 時間: 09-10-23 13:46
原帖由 金毛B媽 於 09-10-23 09:49 發表 
我係宣幼家長, 老師講明唔收 portfolio 的, 如果交左, 都俾老師抽番出黎喎, 雖然我都無交, 我聽番來的
我交咗五頁雙面的portfolio,基本上老師冇睇內容又冇數頁數,和申請表釘埋就畀我去找埋條尾數。
作者: tracytang 時間: 09-10-23 14:28
我都有收portfolio.
作者: lulucns 時間: 09-10-23 14:37
我以為真的不要, 所以冇交.....唉........
作者: goodboyg 時間: 09-10-23 15:29
我都有交,佢地语收膠快老只因環保,纸照收
作者: magiccandy 時間: 09-10-23 15:43
ys, I asked the teacher if they accept the certs. and she said ok, then she stapled them together.
原帖由 goodboyg 於 09-10-23 15:29 發表 
我都有交,佢地语收膠快老只因環保,纸照收
作者: jeremyphlam 時間: 09-10-23 15:50
原帖由 lulucns 於 09-10-23 14:37 發表 
我以為真的不要, 所以冇交.....唉........
我見申請表有一欄寫住証書副本,諗著搏一搏,唔得咪攞番走,點知個老師係咁E望一望就收晒。 補充一句我一張阿仔相都冇放落去,唔知有冇關係呢?
作者: goodmama2003 時間: 09-10-23 15:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ETdad 時間: 09-10-23 17:31
我那天交form 時也聽到如此。主要是因為環保的緣故而不希望收到太多plastic folders。我都交了D證書副本及幾張portfolio, 全部照收。
作者: ETdad 時間: 09-10-23 17:39
我那天交form 時也聽到如此。主要是因為環保的緣故而不希望收到太多plastic folders。我都交了D證書副本及幾張portfolio, 結果全部照收。
原帖由 jeremyphlam 於 09-10-23 09:37 發表 
但老師淨係叫我地除"快勞",如果bind埋會照收喎!
作者: chingchingb.ma 時間: 09-10-23 21:22
應該冇關係,我交嘅portfolio,第一版(cover page)係有相,都照單全收。我估只要唔係用file入起,亦唔係精美釘裝就冇問題。我只係用釘釘住份portfolio,而老師都只係望咗封面嘅相,冇望內容,然後照收。
原帖由 jeremyphlam 於 09-10-23 15:50 發表 
我見申請表有一欄寫住証書副本,諗著搏一搏,唔得咪攞番走,點知個老師係咁E望一望就收晒。 補充一句我一張阿仔相都冇放落去,唔知有冇關係呢? ...
作者: yanni-ma 時間: 09-10-24 10:01
唔知大家有無留意到, 當天協助check文件(係咁椅)似係家長義工,不是老師,因為我見佢地d衣著及個樣似家長, 另外,那些真係似老師的人及校長行埋去跟個別握手,好似好客氣講唔該晒之類,加上宣小都幾喜歡找家長義工協助一些學校event。所以,d家長義工做唔到判斷唔收d文件,總而言之,無file就ok!至於收錢及蓋印的就有點似校務處的職員!
不過一開始之時,有一位一睇就知係老師既人,站出來向在坐數十位家長說:「為環保起見,大家不要交protfolio,只把証書釘在一起就可以, 但如果有家長很希望留下,學校都會收!」
我自己只交了些推薦信及證書的copy,沒有交portfolio,因為在申請表已講明唔收,無謂破壞遊戲規則!加上囡囡並沒有什麼非常突出之處!但我眼見真係有家長把整個file的portfolio交給check文件的家長義工。
作者: talkative 時間: 09-10-24 14:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingogo 時間: 09-10-25 05:00
me too

原帖由 yanni-ma 於 09-10-24 10:01 發表 
我自己只交了些推薦信及證書的copy,沒有交portfolio,因為在申請表已講明唔收,無謂破壞遊戲規則!加上囡囡並沒有什麼非常突出之處!但我眼見真係有家長把整個file的portfolio交給check文件的家長義工。
作者: wingogo 時間: 09-10-25 05:01
舊年也有老師當場講5收原帖由 粉紅虎 於 09-10-23 00:54 發表 
今年有d 唔同, 有老師當場同我地講5收
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |