教育王國

標題: 唔知点叩門... [打印本頁]

作者: cutekiddy    時間: 09-10-16 23:39     標題: 唔知点叩門...

我面皮好薄,好易面紅!如果真係要叩門,我實會係學校門口行嚟行去,行個幾鐘都唔敢入去!

唉,其實叩門要攞mud去?係咪是但交比一個人就走得?好驚呀!
作者: ron106    時間: 09-10-17 09:28

其實我面皮都好薄~~不過為咗個女O既前途~我發覺原來自己好大謄 (竟然夠膽响心儀學校等D小朋友放學問佢O地學校O既嘢)。講真如果自己小朋友真係派到唔理想O既學校,為咗日後著想到時就會好大謄O架喇

如果真係是但交俾一個人會唔會唔放心呀!!
作者: BSCYL    時間: 09-10-17 10:16     標題: 各校不同

每間學校都有各自特點及政策

可直接打電話到學校, 提出相關的問題, 相信都會得到滿意回覆
作者: goodboyg    時間: 09-10-19 17:52






歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5