教育王國
標題: 秀茂坪路德會陳蒙恩幼稚園/宣道會陳李詠貞幼稚園一問 [打印本頁]
作者: yssmak 時間: 09-10-15 16:49 標題: 秀茂坪路德會陳蒙恩幼稚園/宣道會陳李詠貞幼稚園一問
有冇呢兩間幼稚園的家長?可否分享下學校情況?我想幫仔仔報,但又唔知好唔好喎?請大家幫下手,唔該哂!
作者: stefi 時間: 09-10-15 23:39
聽人講陳蒙恩好過李詠貞, 我諗住幫囡囡報李詠貞N1, 等下年先報陳蒙恩K1~
作者: yssmak 時間: 09-10-16 11:10 標題: 回覆 1# stefi 的文章
咁同我囝囝可能做同學仔..妳囡囡係唔係08b?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |