教育王國
標題: 請給意見選校 - 觀塘區 [打印本頁]
作者: qsp666 時間: 09-10-15 16:11 標題: 請給意見選校 - 觀塘區
本人住觀塘區, 因為囡囡是細b, 所以幫佢申請左幾間幼稚園, 而家-
a) 救世軍(平田) - k1已經收左
b) 佛教金麗 -k1
c) 迦南(麗港城) - 因為是細b, 將會 in N班
d) 循道衛理 - k1
e) 靈糧(麗港城) -k1
f) 觀塘浸信會 - k1
g) 保良局方王錦全 - K1
假設 以上全部都收, 您們會怎樣排位呢? 叧外, 有冇人知道哪一間對升小一時, 有大点幫助 (例如: 課程深淺, 英文好d等), 因為我希望佢升小一時可以考直資/私校
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |