教育王國

標題: 大b / 細b ? [打印本頁]

作者: NICOLE123    時間: 09-10-15 13:52     標題: 大b / 細b ?

其實點介定既呢 ?
用8月30日介定 ?
作者: qoo_pooh    時間: 09-10-15 15:09

年頭出世叫大B (e.g. Jan, Feb等),
年尾出世叫細B (e.g. Nov, Dec等)~~
但年尾出世可以選做大B(遲一年入學)或細B
如果多細B選做大B,
變相Aug, Sep出世就變左做細B

8月30日是培正的區分

原帖由 NICOLE123 於 09-10-15 13:52 發表
其實點介定既呢 ?
用8月30日介定 ?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5