教育王國
標題: St Cat 揀英粵 or 英普? [打印本頁]
作者: stanbb 時間: 09-10-14 09:20 標題: St Cat 揀英粵 or 英普?
唔知點揀....
作者: mansumbb 時間: 09-10-14 09:58
Is 英普 usuallly reserved for mandarine-speaking family only?
作者: kerkermui 時間: 09-10-14 10:01
响另一條thread睇到
英普得兩班, 學生大多本身識PTH
有家長intervew時答話會請人返屋企教.. 收咗
有小朋友in完唔識PTH, 英粵班收咗
所以.. 其實都無乜所謂, 如果小朋友唔識嘅, 你最後打定輸數, 不過就唔好tick話唔考慮英粵班囉!
作者: BH_2 時間: 09-10-15 00:30
因為當時interview 是要另考普通話的, 如果完全不懂而能成功的可能會難些.
英普新生開學時, 我去跟過2天, 當時因為分開2個時間, 只有一半小朋友在場, 看上去全部人只有一位是不懂的 (家長表示), 其它小朋友都會答, 不答都至少沒有聽的問題, 不過老師都表示如果完全不懂的都因該在2-3個月內追上.
作者: Kendis1 時間: 09-10-15 15:03
首先,妳應該好明白自己的兒女是什麼材料. 如果是超醒目而妳又不怕她/他唔適應嘅, 妳就選擇普英; 如果自問孩子都好犀利, 但想他們進取得來又不太辛苦的話 (好似我咁), 就選擇粵英喇!!!
註:小兒除了上學外, 課外還有學普通話&跳舞的, 他已經非常之充實了...
原帖由 stanbb 於 09-10-14 09:20 發表 
唔知點揀....
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |