教育王國

標題: 選校問題 [打印本頁]

作者: sweet0303    時間: 09-10-2 04:30     標題: 選校問題

想請教各位意見 : 我心怡的學校有 "金巴倫 / york / 創價/ 迦南(九龍塘)",這幾間都好似係活動教學,唔知各位對lee幾間學校有咩評價呢 ? 課程又邊間深呢 ?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5