教育王國
標題:
選校問題
[打印本頁]
作者:
sweet0303
時間:
09-10-2 04:30
標題:
選校問題
想請教各位意見 : 我心怡的學校有 "金巴倫 / york / 創價/ 迦南(九龍塘)",這幾間都好似係活動教學,唔知各位對lee幾間學校有咩評價呢 ?
課程
又邊間深呢 ?
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5