教育王國
標題: {兒童 發展及學習評估 報告表} 是什麼 ?? [打印本頁]
作者: kkyyho 時間: 09-10-1 23:55 標題: {兒童 發展及學習評估 報告表} 是什麼 ??
K1 報名要用, 點做呢??
請指教, Thanks!!
作者: tpmak 時間: 09-10-2 10:02
通常是小朋友有上N1, 學校提供的報告, 好多學校都係如果小朋友申請K1, 就唔需要, 如果學校需要家長提供係個人profile.原帖由 kkyyho 於 09-10-1 23:55 發表 
K1 報名要用, 點做呢??
請指教, Thanks!!
作者: kkyyho 時間: 09-10-2 10:27
如果冇讀N1, 只有番playgroup, 咁點呢??? Thanks!!
原帖由 tpmak 於 09-10-2 10:02 發表 
通常是小朋友有上N1, 學校提供的報告, 好多學校都係如果小朋友申請K1, 就唔需要, 如果學校需要家長提供係個人profile.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |