教育王國

標題: {兒童 發展及學習評估 報告表} 是什麼 ?? [打印本頁]

作者: kkyyho    時間: 09-10-1 23:55     標題: {兒童 發展及學習評估 報告表} 是什麼 ??

K1 報名要用, 點做呢??
請指教, Thanks!!
作者: tpmak    時間: 09-10-2 10:02

通常是小朋友有上N1, 學校提供的報告, 好多學校都係如果小朋友申請K1, 就唔需要, 如果學校需要家長提供係個人profile.
原帖由 kkyyho 於 09-10-1 23:55 發表
K1 報名要用, 點做呢??
請指教, Thanks!!

作者: kkyyho    時間: 09-10-2 10:27

如果冇讀N1, 只有番playgroup, 咁點呢??? Thanks!!





原帖由 tpmak 於 09-10-2 10:02 發表
通常是小朋友有上N1, 學校提供的報告, 好多學校都係如果小朋友申請K1, 就唔需要, 如果學校需要家長提供係個人profile.  





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5