教育王國

標題: 真光幼稚園的男女比例 [打印本頁]

作者: bear2233    時間: 09-9-29 12:40     標題: 真光幼稚園的男女比例

有冇人知? 唔該晒
作者: 已刪除用戶    時間: 09-9-30 14:46

每班5個(唔清楚係大概數目定規定數目)
原帖由 bear2233 於 09-9-29 12:40 PM 發表
有冇人知? 唔該晒

作者: bear2233    時間: 09-9-30 16:46

thanks Charlotte mom, 你認為男仔讀真光係唔係唔係咁好, 情況就好似st paul一樣實在太多女仔?
作者: 已刪除用戶    時間: 09-10-1 22:48

我女果時, 果班有個男同學, 有次傾計, 發現原來佢係2兄弟, 哥哥讀緊小學部, 仲要住九龍!
我咪問佢, 點解得2個仔都要咁遠黎返真光, 佢話因為好, 而見哥哥讀得ok, 更加有信心俾埋細仔入
我又唔見d男仔會似女仔, 或者俾女仔排擠(不過你知去到小2,3都係男仔一堆女仔一堆架喇)
不過男仔中學就要轉校lor
原帖由 bear2233 於 09-9-30 04:46 PM 發表
thanks Charlotte mom, 你認為男仔讀真光係唔係唔係咁好, 情況就好似st paul一樣實在太多女仔?

作者: bear2233    時間: 09-10-2 09:19

thanks a lot




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5