教育王國

標題: 請各家長指教 [打印本頁]

作者: suki_wu    時間: 09-9-21 23:21     標題: 請各家長指教

我阿女 2008年2月出世。我想幫佢搵N班。但我又唔知幾時開始報名好。請各家長指教。
作者: saiwai    時間: 09-9-21 23:28

你現在巳經可以報,你可以致電心儀的學校查詢




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5