教育王國
標題: 現在有什麼學校收2007年3月出生的小朋友讀書.... [打印本頁]
作者: kikinlala 時間: 09-9-19 00:47 標題: 現在有什麼學校收2007年3月出生的小朋友讀書....
現在有什麼學校收2007年3月出生的小朋友讀書....我的小朋友現在讀緊playgroup, 一星期返3 天9am-11:30am $3260 我想佢返足5日, 唔知仲有邊間學校仲收插班生呢?可否介紹一下....咁係唔係讀N1呀.
[ 本帖最後由 kikinlala 於 09-9-19 00:48 編輯 ]
作者: kerkermui 時間: 09-9-19 07:09
你要打去個別學校問喎~ 係呀~係N1呀!
基本上呢個時候揾插班都多數係細仔, 咁你係大仔應該好d嘅~
作者: bosco媽咪 時間: 09-9-19 22:41
係只讀到N1先但依家報已遲喇,你睇吓有冇可插班喇.
因我個仔都係0307出世,依家都讀緊N1做大仔.
作者: kikinlala 時間: 09-9-19 23:19 標題: 回覆 3# bosco媽咪 的文章
thank you very much.....
作者: kikinlala 時間: 09-9-19 23:20 標題: 回覆 2# kerkermui 的文章
thank you very much...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |