教育王國

標題: 政府一定要小朋友足2歲先可以讀N1? [打印本頁]

作者: gyeung77    時間: 09-9-17 00:20     標題: 政府一定要小朋友足2歲先可以讀N1?

我個月9月出生,N1通常都係8月開學,學校會叫佢遲一個月先上課,定係下學期先收佢?
作者: kerkermui    時間: 09-9-17 07:09

原帖由 gyeung77 於 09-9-17 00:20 發表
我個月9月出生,N1通常都係8月開學,學校會叫佢遲一個月先上課,定係下學期先收佢?


睇下嗰間學校有無照顧below 2嘅"執照"
同埋唔係一定8月開學, 都好多係9月架~
通常會遲一個月讀, 即係足兩歲之後嗰個月
作者: stefi    時間: 09-9-18 00:22

原帖由 gyeung77 於 09-9-17 00:20 發表
我個月9月出生,N1通常都係8月開學,學校會叫佢遲一個月先上課,定係下學期先收佢?


要睇下每一間學校, 因為有D學校講明足2歲就可以返學, 有D就要1月(下學期)先可以返~
作者: gyeung77    時間: 09-9-22 00:54

好多媽媽都話學校會先收9月前出生的小朋友,有位剩先會收d 9月出生的.因為佢地要遲d先可以上課(我個女要10月)你有位,都唔會唔收個可以立即上課,留比一個要遲d先上課的學生啦.有冇媽媽試過真係找不到學校?
作者: Hitachi    時間: 09-10-18 11:37

一般幼兒園都係足兩歲先收生架!教育局有規定架!
保護兒童會有未足兩歲可以入,但唔係叫幼兒園,叫嬰兒園,收1-2。其中有分校的課程有埋PN,可以讀到PN再轉K1。要睇地區!
作者: 1511    時間: 09-10-19 15:02

原帖由 gyeung77 於 09-9-22 00:54 發表
好多媽媽都話學校會先收9月前出生的小朋友,有位剩先會收d 9月出生的.因為佢地要遲d先可以上課(我個女要10月)你有位,都唔會唔收個可以立即上課,留比一個要遲d先上課的學生啦.有冇媽媽試過真係找不到學校? ...


Agree, 唯有不報名牌幼兒園, 因为一定無份...
作者: ginnie717    時間: 09-10-19 15:46

幼兒園/幼稚園是否多數八月開學?
咁即係要七月底前出世先可以做第一批入學的, 對嗎?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5