教育王國
標題: 急問:攞唔到St. Catherines2010年K1申請表, 點算好??? [打印本頁]
作者: Mouse516 時間: 09-9-16 13:04 標題: 急問:攞唔到St. Catherines2010年K1申請表, 點算好???
死啦, 原來St.Catherline已經派完2010年K1申請表(11/9/09開始派發), 我攞唔到申請表, 但又好想報這校K1, 我可以點做? 請大家幫助教我啦!!
作者: EthanSon 時間: 09-9-16 13:09
上網有得download架
作者: teletubby 時間: 09-9-16 15:32
St. Catherines's has no download form.
If those didn't get the form, what they may try is doing the same procedure to see whether the school will post back the application form.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |