教育王國

標題: 什麼時候開始報N1呢? [打印本頁]

作者: WINNIELUANG1982    時間: 09-9-15 16:55     標題: 什麼時候開始報N1呢?

囡囡2007年12月20日出世,想俾區做大囡,九龍塘有那些好的幼兒班呢?時時開始報名呢?我打電話問過迦南、宣道竟說沒位?叫我報K1,但囡囡語言發展不是很快,現在才講單詞,應該點做呢?
作者: irene0410    時間: 09-9-15 17:40

原帖由 WINNIELUANG1982 於 09-9-15 16:55 發表
囡囡2007年12月20日出世,想俾區做大囡,九龍塘有那些好的幼兒班呢?時時開始報名呢?我打電話問過迦南、宣道竟說沒位?叫我報K1,但囡囡語言發展不是很快,現在才講單詞,應該點做呢? ...

宣道係無N1報架, 而迦南佢係7/9開始接受報名, 但我知佢地好快就FULL晒AM Class........




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5