教育王國

標題: 上康/下康 維多利亞 PN 班,點選呢? [打印本頁]

作者: ewylo    時間: 09-9-15 16:07     標題: 上康/下康 維多利亞 PN 班,點選呢?

阿囝現在19個月大,想報2010維多利亞 PN 班,我家住魚則魚涌,見有兩間維多利亞(上康/下康),應該怎樣選擇呢?佢地有咩分別呢? 還是應選銅鑼灣/北角呢?

請幫忙,謝謝.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5