教育王國
標題:
上康/下康 維多利亞 PN 班,點選呢?
[打印本頁]
作者:
ewylo
時間:
09-9-15 16:07
標題:
上康/下康 維多利亞 PN 班,點選呢?
阿囝現在19個月大,想報2010維多利亞 PN 班,我家住魚則魚涌,見有兩間維多利亞(上康/下康),應該怎樣選擇呢?佢地有咩分別呢? 還是應選銅鑼灣/北角呢?
請幫忙,謝謝.
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5