教育王國

標題: 香港區有邊間playgroup? [打印本頁]

作者: candysfc    時間: 09-9-15 12:11     標題: 香港區有邊間playgroup?

我個b 已經1yr10mth, 但我重未知比邊間playgroup佢去, 請各位比d意見, 香港區有邊間playgroup好呀?
作者: ronniewaiwaiwai    時間: 09-9-15 15:18

my bb is in Bambini Republic....
good playgroup...




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5