教育王國

標題: 31區選校,而家十五十六... [打印本頁]

作者: igundam    時間: 09-9-14 19:55     標題: 31區選校,而家十五十六...

個囡得15分,第一round,心儀的學校都無chance,各位你地會點幫你個小朋友選?

心儀的學校:
1. ST. MARY
2. 新油天
作者: G-Ma    時間: 09-9-14 20:04

兩間都好難.

如果你鍾意女校可以試九龍塘聖家, 我知道有人15分入到去.
作者: royce    時間: 09-9-14 20:39

我都係唔知報邊間!又少分,有邊間收我個仔!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5