教育王國
標題: 31區選校,而家十五十六... [打印本頁]
作者: igundam 時間: 09-9-14 19:55 標題: 31區選校,而家十五十六...
個囡得15分,第一round,心儀的學校都無chance,各位你地會點幫你個小朋友選?
心儀的學校:
1. ST. MARY
2. 新油天
作者: G-Ma 時間: 09-9-14 20:04
兩間都好難.
如果你鍾意女校可以試九龍塘聖家, 我知道有人15分入到去.
作者: royce 時間: 09-9-14 20:39
我都係唔知報邊間!又少分,有邊間收我個仔!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |