教育王國

標題: Think, Boxhill, Anfield's嘅家長, 可否解答, many thanks! [打印本頁]

作者: cuteb    時間: 09-9-13 13:13     標題: Think, Boxhill, Anfield's嘅家長, 可否解答, many thanks!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小曳人    時間: 09-9-16 09:12

我都住MOS, 都研究過think 同boxhill (不過唔清楚anfield)
其實睇完你個post, 都唔知你想要d乜, 到底中文重要定英文重要?
如果你想第時讀傳統小學, boxhill唔啱你, 佢行國際課程, 注重英語溝通
think就行兩文三語, 中文會明顯地好過boxhill..
至於你講話4k-6k嘅學校, 大部份都係國際學校, 就算係九龍塘好出名嘅KG都唔過4k一個月(半日)...
作者: BabaTed    時間: 09-10-8 01:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tpmak    時間: 09-10-8 11:08

我選嘉得麗, 因為我選行較傳統教育路線
原帖由 BabaTed 於 09-10-8 01:52 發表
我又係住MOS, 所以呢幾間都全部睇過, 同埋我上過ANFIELD PLAYGROUP

不過我都覺得你最好諗清楚你想俾小朋友行咩路先, 究竟係想傳統定國際, 因為無論教學模式及課程都好唔同, 選小學時好難轉軚 (唔係唔得, 難D同家長 ...

作者: tpmak    時間: 09-10-8 11:09

請問你對anfield 的印象比你係點?
原帖由 BabaTed 於 09-10-8 01:52 發表
我又係住MOS, 所以呢幾間都全部睇過, 同埋我上過ANFIELD PLAYGROUP

不過我都覺得你最好諗清楚你想俾小朋友行咩路先, 究竟係想傳統定國際, 因為無論教學模式及課程都好唔同, 選小學時好難轉軚 (唔係唔得, 難D同家長 ...

作者: BabaTed    時間: 09-10-14 01:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cuteb    時間: 09-10-15 19:35     標題: 回覆 6# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BabaTed    時間: 09-10-17 19:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cuteb    時間: 09-10-18 01:15     標題: 回覆 8# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BabaTed    時間: 09-10-19 20:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cuteb    時間: 09-10-20 14:12     標題: 回覆 10# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BabaTed    時間: 09-10-21 00:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cuteb    時間: 09-10-21 00:39     標題: 回覆 12# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cuteb    時間: 09-10-22 20:01     標題: 回覆 12# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BabaTed    時間: 09-10-22 20:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: la5711    時間: 09-11-7 01:50

我覺得boxhill的中文好好喎, 我本身都是中文系出身, 我頗欣賞他們教學好認真, 單是筆劃, 老師都參考了多套辭典和權威才訂定, 而且好少幼稚園像boxhill. 請有大學學位的老師教中文. 我個仔讀K3, 現在也會寫句子. 我有時反而覺得太深tim, 例如要寫午餐,鱷魚.
另外, boxhill的k1,k2班八成以上是外國人, 好多在馬鞍山海澄軒酒店住的外國小朋友會去boxhill讀. 例如囝囝去年讀k2, 一班13人, 只有3個本地人, 有歐洲人, 有美國, 韓國, 日本, 印度, 台灣, 聯合國般, 小朋友之間自自然然會用英文溝通.
不過, 因為好多外國小朋友到5歲會轉去啟新讀G1, 所以到k3就變左八成係本地小朋友.
普通話每周得一堂, 普通交談和唱唱兒歌. 數學用英文教. 教下1-100 和普通概念, 未有加減數學.
原帖由 小曳人 於 09-9-16 09:12 發表
我都住MOS, 都研究過think 同boxhill (不過唔清楚anfield)
其實睇完你個post, 都唔知你想要d乜, 到底中文重要定英文重要?
如果你想第時讀傳統小學, boxhill唔啱你, 佢行國際課程, 注重英語溝通
think就行兩文三語,  ...

作者: ToBBmama    時間: 09-11-11 09:49

剛剛先睇到依個post,我地都係住係MOS,其實一直都對Leapfrog有興趣! 好想問多o的依間學校o的野....最想知既其實係吾係好遠ka?有無校巴?MOS好似無直接車到!會吾會NewSong近o的?

Thanks.
作者: mena    時間: 09-11-16 14:36

我都覺得Boxhill 很好, 老師又有愛心, 我阿女返得好開心, 佢哋用英文做母語教學附加國語, 現在阿女用英文溝通無物問題, 仲鍾意講英文添.
作者: MAMAMEEE    時間: 09-11-24 13:44

原帖由 la5711 於 09-11-7 01:50 發表
我覺得boxhill的中文好好喎, 我本身都是中文系出身, 我頗欣賞他們教學好認真, 單是筆劃, 老師都參考了多套辭典和權威才訂定, 而且好少幼稚園像boxhill. 請有大學學位的老師教中文. 我個仔讀K3, 現在也會寫句子. 我有 ...


la5711, 真係好多謝您咁詳細剖析BOXHILL, 令我對佢的認識多咗好多, 尤其是中文教育.

如果我只係考慮N1係沙田區讀, 而主要的目標是將英文底子打好. 由K1開始, 可能會考慮九龍塘英文好的學校. 咁您覺得我選BOXHILL定係HKPS(ASCOT)好呢?
作者: lsftsang    時間: 10-6-3 15:45

BOXHILL 易唔易入?INTERVIEW 考些甚麼?THX。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5