教育王國

標題: 有無人去左陳守仁交資料? [打印本頁]

作者: miss_cockroach    時間: 09-9-12 23:10     標題: 有無人去左陳守仁交資料?

請問有無人去左?我打算後日去交,想預下時間,洗唔洗等好耐?唔該晒!
作者: surewin    時間: 09-9-13 00:11

原帖由 miss_cockroach 於 09-9-12 23:10 發表
請問有無人去左?我打算後日去交,想預下時間,洗唔洗等好耐?唔該晒!

我都係想14/9去交, 之前聽媽咪說陳守仁是唔收profolio, 係咪就將學校要求文件(出世紙copy和成績表copy)交去就可以呢? 請指教!
作者: surewin    時間: 09-9-13 00:19

原帖由 miss_cockroach 於 09-9-12 23:10 發表
請問有無人去左?我打算後日去交,想預下時間,洗唔洗等好耐?唔該晒!

我都係想14/9去交, 之前聽媽咪說陳守仁是唔收profolio, 係咪就將學校要求文件(出世紙copy和成績表copy)交去就可以呢? 請指教!
作者: 小湘    時間: 09-9-13 00:31

我第一日朝早去, 好快攪掂!!
佢只係收佢要求你交既文件copy就ok架啦~~
作者: surewin    時間: 09-9-13 14:19

原帖由 小湘 於 09-9-13 00:31 發表
我第一日朝早去, 好快攪掂!!
佢只係收佢要求你交既文件copy就ok架啦~~

thanks a lot
作者: Chincco    時間: 09-9-13 15:48

我都幫囡囡交左啦, 佢哋只收出世紙影印本及成績表COPY, 我個日大約等30個號碼, 不過有成4位老師收表, 所以都唔洗等好耐.
作者: ShinTeresa    時間: 09-9-13 20:12

我都仲未交 maybe 呢個sat先去
原帖由 Chincco 於 09-9-13 15:48 發表
我都幫囡囡交左啦, 佢哋只收出世紙影印本及成績表COPY, 我個日大約等30個號碼, 不過有成4位老師收表, 所以都唔洗等好耐.

作者: ping10    時間: 09-9-14 02:45

May I ask 成績表 need K1 and K2 ?
Or only K2 second term? Thanks!
作者: catw88    時間: 09-9-14 11:24

我第一日12noon去..10mins走得..
作者: rachncurtsmom    時間: 09-9-14 13:46

原帖由 ping10 於 09-9-14 02:45 發表
May I ask 成績表 need K1 and K2 ?
Or only K2 second term? Thanks!


According to the school website, the admission schedule says:

11-21 Sep 2009
Submission of the following in person:
1) Copy of birth certificate
2) Copies of K2 report cards
3) Application fee: $50 in cash
作者: muima    時間: 09-9-14 13:51

原帖由 rachncurtsmom 於 09-9-14 13:46 發表


According to the school website, the admission schedule says:

11-21 Sep 2009
Submission of the following in person:
1) Copy of birth certificate
2) Copies of K2 report cards
3) Application fee: $50 ...



hi,

i want to know "copies of k2 report cards. Is means 成績表?
作者: cnc    時間: 09-9-14 20:55

Yes.


原帖由 muima 於 09-9-14 13:51 發表



hi,

i want to know "copies of k2 report cards. Is means 成績表?

作者: beckylui    時間: 09-9-14 21:03

原帖由 catw88 於 09-9-14 11:24 發表
我第一日12noon去..10mins走得..

Me too!  The system and the teachers are very very efficient !!!  The theatre is so great as well !!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5