教育王國
標題: 幼稚園升小學的問題 [打印本頁]
作者: 豬BBBB 時間: 09-9-10 18:22 標題: 幼稚園升小學的問題
有d唔明, 身邊朋友又冇bb, 所以想係到問下mama , 例如有d mama幫佢地小朋友報九龍塘讀, 但住TKO咁, 第時升小學係點呢, 如果唔係一條龍個D學校, 係中央泒位, 咁係根據成績, 住邊區呢??
作者: stephanielum 時間: 09-9-14 17:02
如果你第時小學係選津校/官校, 係第一階段自行分配學位係計分的, 至於第二階段統一派位(大抽獎)係跟住址抽架, 所以幼稚園出唔出名係無關既; 不過如果你選擇直資/私小, 咁出名既幼稚園當然被取錄有利得多啦!
如果你打算中央泒位既, 可以參考下以上網址.
http://chsc.edb.hkedcity.net/primary/
原帖由 豬BBBB 於 09-9-10 18:22 發表 
有d唔明, 身邊朋友又冇bb, 所以想係到問下mama , 例如有d mama幫佢地小朋友報九龍塘讀, 但住TKO咁, 第時升小學係點呢, 如果唔係一條龍個D學校, 係中央泒位, 咁係根據成績, 住邊區呢?? ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |