教育王國

標題: 有無好方法,令小朋友與你分享學校的事? [打印本頁]

作者: puibpuib    時間: 09-9-10 16:15     標題: 有無好方法,令小朋友與你分享學校的事?

我個囝返K1,我成日問佢今日做左d咩呀,有無唱歌仔呀,佢都話“無”,或者“唔講”,我已經先同佢講左媽咪今日返工做過d咩,但係佢都話:”我係學校無野發生呀”.真係比佢激死,成日都套唔到野出黎。唔知有無好d的方法,可以令佢講下學校d野我聽呢?
作者: chris712    時間: 09-9-10 22:32

1)我會問下佢食左d乜呀?(呢個唔會冇食嫁嘛,唔可以答你冇野發生)

2)我會拎佢d書出黎,問佢教左d咩,叫佢教我

3)諗d我估有可能係學校發生的事,eg,今日有冇小朋友喊呀?今日老師有冇讚你呀?etc.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5