教育王國
標題: 我想做小統計-以15分考入天神 [打印本頁]
作者: ilovekaka 時間: 09-9-10 13:57 標題: 我想做小統計-以15分考入天神
有無囡囡以十五分在自行收生或統一派位入天神嘉諾撒小學?
作者: monkey妹 時間: 09-9-10 14:20
可能早1,2年都仲有係15分第1輪入到, 而家天神同 st mary 接龍, 今年9成9無可能以15分第1輪入到囉
原帖由 ilovekaka 於 09-9-10 13:57 發表 
有無囡囡以十五分在自行收生或統一派位入天神嘉諾撒小學?
作者: 金金@2003 時間: 09-9-10 14:35
我個女朋友仔剛好今年以15分第一輪自行收生入讀天神嘉諾撒小一, 佢父母都覺得好好彩
原帖由 ilovekaka 於 09-9-10 13:57 發表 
有無囡囡以十五分在自行收生或統一派位入天神嘉諾撒小學?
作者: tak0clive 時間: 09-9-10 16:56
今年天神得38個自行位(上年有45個),加上04年出生人數比03年多,十五分真係非常唔樂觀
http://www.edb.gov.hk/FileManager/TC/Content_1519/net-74r1.pdf
作者: tak0clive 時間: 09-9-10 17:03
黎個申報先
-我都會揀天神,不過我只得20分,今年都係博一博
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |