教育王國

標題: 我想做小統計-以15分考入天神 [打印本頁]

作者: ilovekaka    時間: 09-9-10 13:57     標題: 我想做小統計-以15分考入天神

有無囡囡以十五分在自行收生或統一派位入天神嘉諾撒小學?
作者: monkey妹    時間: 09-9-10 14:20

可能早1,2年都仲有係15分第1輪入到, 而家天神同 st mary 接龍, 今年9成9無可能以15分第1輪入到囉
原帖由 ilovekaka 於 09-9-10 13:57 發表
有無囡囡以十五分在自行收生或統一派位入天神嘉諾撒小學?

作者: 金金@2003    時間: 09-9-10 14:35

我個女朋友仔剛好今年以15分第一輪自行收生入讀天神嘉諾撒小一, 佢父母都覺得好好彩

原帖由 ilovekaka 於 09-9-10 13:57 發表
有無囡囡以十五分在自行收生或統一派位入天神嘉諾撒小學?

作者: tak0clive    時間: 09-9-10 16:56

今年天神得38個自行位(上年有45個),加上04年出生人數比03年多,十五分真係非常唔樂觀

http://www.edb.gov.hk/FileManager/TC/Content_1519/net-74r1.pdf
作者: tak0clive    時間: 09-9-10 17:03

黎個申報先 -我都會揀天神,不過我只得20分,今年都係博一博




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5