教育王國
標題:
聖雅各福群會 vs 中環明愛 Playgroup
[打印本頁]
作者:
cathyb
時間:
09-9-10 13:45
標題:
聖雅各福群會 vs 中環明愛 Playgroup
我bb現在14個月喇, 想同佢參加 playgroup,
請問有無mami 參加過 聖雅各福群會 或 中環明愛的Playgroup呀?
可唔可以分享一下呢?
覺得邊間好啲呀?
thx so much!!!
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5