教育王國

標題: 聖雅各福群會 vs 中環明愛 Playgroup [打印本頁]

作者: cathyb    時間: 09-9-10 13:45     標題: 聖雅各福群會 vs 中環明愛 Playgroup

我bb現在14個月喇, 想同佢參加 playgroup,

請問有無mami 參加過 聖雅各福群會 或 中環明愛的Playgroup呀?
可唔可以分享一下呢?
覺得邊間好啲呀?

thx so much!!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5