教育王國
標題: 讀d乜野course對考學校有幫助呀 [打印本頁]
作者: liz0919 時間: 09-9-10 10:56 標題: 讀d乜野course對考學校有幫助呀
囡囡宜家k2,
請問讀d乜野course對考學校有幫助呀?
作者: G-Ma 時間: 09-9-10 12:56
睇你想考咩學校, 有d學校最想收十八般武藝樣樣皆精既學生, 咁真係要報好多唔同既course先得.
作者: myrchan 時間: 09-9-13 12:27
我個人比較實際,係遞報名表前有cert攞到手既course都好。不過,當然都要小朋友願意去上至得啦。
作者: ko06879 時間: 09-9-13 13:23
我覺得 K2 d 成績表做到 straight A 就最有幫助。我朋友個女都係咁考入女拔, 佢個 portfolio 無嘜 cert 既。
叫人讀其他 course 是 d 補習中心等等想搵錢遮!!!
作者: surewin 時間: 09-9-13 14:02
原帖由 ko06879 於 09-9-13 13:23 發表 
我覺得 K2 d 成績表做到 straight A 就最有幫助。我朋友個女都係咁考入女拔, 佢個 portfolio 無嘜 cert 既。
叫人讀其他 course 是 d 補習中心等等想搵錢遮!!!
小兒個portfolio都是冇乜cert
, 但成績佳, 老師的評語也很好, 但時常聽人說個portfolio要有好多好多cert, 就算成績好都不夠, 要幫小朋友學多些課外活動才對考小學有幫助, 現在聽到妳說的過案也有點信心了
作者: LoveChild 時間: 09-9-14 00:59
我覺得如果想考直資或私小的話, 不如學下繪畫, 我見有D面試都要小朋友繪畫
(咁當然成績要好, 禮貌, 對答呢D基本野一定要做足)
作者: Coletteli 時間: 09-9-14 09:32
Starter and Movers cert are good for "knock door !"
作者: G-Ma 時間: 09-9-14 13:02
成績表做到 straight A都要睇係邊間幼稚園, 肯定唔會係間間都得lor.
原帖由 ko06879 於 09-9-13 13:23 發表 
我覺得 K2 d 成績表做到 straight A 就最有幫助。我朋友個女都係咁考入女拔, 佢個 portfolio 無嘜 cert 既。
叫人讀其他 course 是 d 補習中心等等想搵錢遮!!!
作者: ko06879 時間: 09-9-14 16:06
My friend's daugther studied in St. Cat.
原帖由 G-Ma 於 09-9-14 13:02 發表 
成績表做到 straight A都要睇係邊間幼稚園, 肯定唔會係間間都得lor.
作者: G-Ma 時間: 09-9-14 17:04
就係lor, 一定係要名幼稚園先得. 好多學校都鍾意收st. cat. 既學生.
原帖由 ko06879 於 09-9-14 16:06 發表 
My friend's daugther studied in St. Cat.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |