教育王國
標題: 有冇66網既媽咪一齊傾下~ [打印本頁]
作者: 蛋豬 時間: 09-9-9 21:12 標題: 有冇66網既媽咪一齊傾下~
你地會點揀大抽獎個排位呢??
我自己就諗住
1)世德
2)主愛
3)陳溢
真係好難揀, 得一個好, 其它都好平均~~
反而見到郭宜雅升中入頭3志願%係好高, 乜呢問野唔係好差嫁咩?????
作者: Dreamhome 時間: 09-9-10 16:37
你個小朋友讀緊邊間幼稚園呀 ? 世德好好架 ? 我仲未有心水呀...
Dreamhome
原帖由 蛋豬 於 09-9-9 21:12 發表 
你地會點揀大抽獎個排位呢??
我自己就諗住
1)世德
2)主愛
3)陳溢
真係好難揀, 得一個好, 其它都好平均~~
反而見到郭宜雅升中入頭3志願%係好高, 乜呢問野唔係好差嫁咩????? ...
作者: 蛋豬 時間: 09-9-10 20:43
世德算係青衣區最好果間喇, 所以至多人爭囉.... 呢度好靜, 冇乜人比到意見, 其實我都想知多啲, 所以至上黎問下~~
dreamhome, 你小朋友又係今年選校?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |