教育王國

標題: 請問應幾時報pre-nursry [打印本頁]

作者: fatwong    時間: 09-9-9 12:44     標題: 請問應幾時報pre-nursry

我仔仔08年3月份出細, 要幾時開始準備呢?  同時有無人知道VIctoria - Kornhill playgroup 如果收仔仔玩 playgroup, 會唔會容易入nursery?
作者: Kendis1    時間: 09-9-9 13:03

只要小孩足2歲, 就可以返nursery=學前 (中途插班都可以的)

KG如果有playgroup班的話, 一般都會全收學生就讀nursery班or K1的. 不過, 有D 學校會講明, 而有D則沒有. 所以, 妳在報名前, 應該問(了解)清楚, 費事日後煩惱和一肚火喇!!

原帖由 fatwong 於 09-9-9 12:44 發表
我仔仔08年3月份出細, 要幾時開始準備呢?  同時有無人知道VIctoria - Kornhill playgroup 如果收仔仔玩 playgroup, 會唔會容易入nursery?

作者: wendycyp    時間: 09-9-9 14:05

如果你仔仔仲未報 / 仲未讀victoria playgroup都唔使報喇, 因為個playgroup要排好耐, 到時你個仔都已經超齡啦

不過victoria好似在網頁內寫明, 即使入咗playgroup都唔一定入到n1, 之前有d講victoria嘅topic度, 已經有媽媽講過有d小朋友係考唔到入n1.

仲有你而家要開始搵n1喇, 因為有好多學校已經開始接受2008bb報名.
作者: fatwong    時間: 09-9-10 11:57     標題: 港島pre-nursery 的幼稚

多謝分享, 知唔知有邊幾間在港島有pre-nursery 的幼稚園.. ?
作者: leeyubaby    時間: 09-9-10 22:18

我仔都係0803,
我報咗北角衛理堂的幼樂坊,
專教18個月至2歲的.
作者: simonwong724    時間: 09-9-11 01:20

有無人可以介紹下邊間n1好?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5