教育王國
標題: 請問應幾時報pre-nursry [打印本頁]
作者: fatwong 時間: 09-9-9 12:44 標題: 請問應幾時報pre-nursry
我仔仔08年3月份出細, 要幾時開始準備呢? 同時有無人知道VIctoria - Kornhill playgroup 如果收仔仔玩 playgroup, 會唔會容易入nursery?
作者: Kendis1 時間: 09-9-9 13:03
只要小孩足2歲, 就可以返nursery=學前 (中途插班都可以的)
KG如果有playgroup班的話, 一般都會全收學生就讀nursery班or K1的. 不過, 有D 學校會講明, 而有D則沒有. 所以, 妳在報名前, 應該問(了解)清楚, 費事日後煩惱和一肚火喇!!
原帖由 fatwong 於 09-9-9 12:44 發表 
我仔仔08年3月份出細, 要幾時開始準備呢? 同時有無人知道VIctoria - Kornhill playgroup 如果收仔仔玩 playgroup, 會唔會容易入nursery?
作者: wendycyp 時間: 09-9-9 14:05
如果你仔仔仲未報 / 仲未讀victoria playgroup都唔使報喇, 因為個playgroup要排好耐, 到時你個仔都已經超齡啦
不過victoria好似在網頁內寫明, 即使入咗playgroup都唔一定入到n1, 之前有d講victoria嘅topic度, 已經有媽媽講過有d小朋友係考唔到入n1.
仲有你而家要開始搵n1喇, 因為有好多學校已經開始接受2008bb報名.
作者: fatwong 時間: 09-9-10 11:57 標題: 港島pre-nursery 的幼稚
多謝分享, 知唔知有邊幾間在港島有pre-nursery 的幼稚園.. ?
作者: leeyubaby 時間: 09-9-10 22:18
我仔都係0803,
我報咗北角衛理堂的幼樂坊,
專教18個月至2歲的.
作者: simonwong724 時間: 09-9-11 01:20
有無人可以介紹下邊間n1好?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |