教育王國

標題: 請問元朗區邊間N1好介紹呢? [打印本頁]

作者: 阿嘉    時間: 09-9-9 12:15     標題: 請問元朗區邊間N1好介紹呢?

請問元朗區邊間N1好介紹呢?
作者: ronniewaiwaiwai    時間: 09-9-10 12:17

我朋友話真光好呀~...
作者: winpoopoo    時間: 09-9-10 13:25

hihi,
我都正有此煩惱, 不過真光好似無N1班呀,
可能我會選新元朗啟思,不過有些貴,所以要想想


原帖由 阿嘉 於 09-9-9 12:15 發表
請問元朗區邊間N1好介紹呢?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5