教育王國
標題: 請問元朗區邊間N1好介紹呢? [打印本頁]
作者: 阿嘉 時間: 09-9-9 12:15 標題: 請問元朗區邊間N1好介紹呢?
請問元朗區邊間N1好介紹呢?
作者: ronniewaiwaiwai 時間: 09-9-10 12:17
我朋友話真光好呀~...
作者: winpoopoo 時間: 09-9-10 13:25
hihi,
我都正有此煩惱, 不過真光好似無N1班呀,
可能我會選新元朗啟思,不過有些貴,所以要想想
原帖由 阿嘉 於 09-9-9 12:15 發表 
請問元朗區邊間N1好介紹呢?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |