教育王國

標題: 請問基督堂出嚟的男仔通常去邊幾間小學? [打印本頁]

作者: carolsum    時間: 09-9-9 11:25     標題: 請問基督堂出嚟的男仔通常去邊幾間小學?

請問基督堂出嚟的男仔通常去邊幾間小學?男仔考入的機會是否比女仔微?thx!!
作者: 小曳人    時間: 09-9-9 12:29

CCKG
最出名嘅地方係入DGS/DBS比率超高.. 你去返佢個forum睇睇, 入DBSPD 超過半數, 其他都會有幾間直資/私校offer喺手, 入讀邊間就睇家長心水喇!
男女比例咁多年都係1:1
作者: Kendis1    時間: 09-9-9 13:10

Yes, 坊間好多都係咁講...而我就認為, 係CCKG出得黎既學生, 一定唔差囉....

原帖由 小曳人 於 09-9-9 12:29 發表
CCKG
最出名嘅地方係入DGS/DBS比率超高.. 你去返佢個forum睇睇, 入DBSPD 超過半數, 其他都會有幾間直資/私校offer喺手, 入讀邊間就睇家長心水喇!
男女比例咁多年都係1:1 ...

作者: carolsum    時間: 09-9-9 14:39

係咪大多數收d係屋企講英文的小朋友為主,如果係屋企用廣東話為主的小朋友,收的機會係咪好微?我聽人講係外藉校長負責見小朋友的.
作者: Kendis1    時間: 09-9-9 15:24

Yes, CCKG除了要小朋友得外, 連父母都會掂架....

原帖由 carolsum 於 09-9-9 14:39 發表
係咪大多數收d係屋企講英文的小朋友為主,如果係屋企用廣東話為主的小朋友,收的機會係咪好微?我聽人講係外藉校長負責見小朋友的.

作者: carolsum    時間: 09-9-9 15:33

咁即係平時用中文為母語的小朋友都可以唔使考慮.
作者: 小曳人    時間: 09-9-9 16:38

原帖由 carolsum 於 09-9-9 15:33 發表
咁即係平時用中文為母語的小朋友都可以唔使考慮.


我唔會咁睇喎
睇吓你有無辦法教到佢英文interview時過到關就得
因為以我睇d家長comments, 其實係要個小朋友talk得 (in english啦) 咁即係仲有性格因數啦!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5