教育王國
標題: 有冇人上過Small World International Playgroup 嘅 Trail Class?? [打印本頁]
作者: MM1031 時間: 09-9-9 10:18 標題: 有冇人上過Small World International Playgroup 嘅 Trail Class??
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM1031 時間: 09-9-10 14:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 方麗娟 時間: 09-9-10 17:27
我同小朋友試過紅磡嗰間(唔知你係唔係講間同一間呢), 唔會推薦比人~
- 課室: 只係一間小店舖, 地方非常細, that's why佢哋話小班教學(max. 6 babies)...因為根本冇位容納咁多人
- 導師: 唔知佢背景, 相信係ABC, 英語ok, 但教學方面就好唔得, 完全唔識教, 2小時課程多數係freeplay, 又常常dead air
對d歌唔熟, 常常睇歌詞, 其實只係一d耳熟能詳英文兒歌. 明明有歌詞派比家長, 落堂前又收返晒 (我唔係想要份歌詞, 而係唔明佢派嚟做乜? 家長都唔得閒於堂上睇)
吹bubble時間, 明明收好咗支梘水入櫃, 但有小朋友扭計(都唔係好扭, 冇喊, 只係唔捨得玩完), 佢即刻攞返出嚟再吹...我覺得作為導師唔應該就晒小朋友.
- 課程: 組織鬆散, freeplay-->唱歌-->freeplay-->手工-->freeplay-->snack time-->唱歌
唔知佢想點...
作者: chikkee 時間: 09-9-10 23:41
原帖由 方麗娟 於 09-9-10 17:27 發表 
我同小朋友試過紅磡嗰間(唔知你係唔係講間同一間呢), 唔會推薦比人~
- 課室: 只係一間小店舖, 地方非常細, that's why佢哋話小班教學(max. 6 babies)...因為根本冇位容納咁多人
- 導師: 唔知佢背景, 相信係ABC, ...
thanks for sharing.. it sounds bad ah!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |