教育王國
標題: 九龍塘迦南巳無上午班位? [打印本頁]
作者: BBLOVEMAMA 時間: 09-9-8 16:39 標題: 九龍塘迦南巳無上午班位?
我想大家都不用去九龍塘迦南,有人話佢地上午班收返DN1班,無咩位收街外人了.
作者: mouseandcat 時間: 09-9-8 16:46
Yes, it has already been indicated on its website that the am class for the Kowloon Tong campus is already full.
作者: 我係女仔 時間: 09-9-8 19:32
咩叫DN1?
作者: jswailam928 時間: 09-9-8 20:36
收番上年果d n1小朋友, so 2010 收k1好小學生
作者: elaine10 時間: 09-9-9 16:31
我想問下九龍塘呢間係咪特別好呢? 我個仔報左嘉林邊果間, 剛剛收到電話interview!
作者: jimmycarrie 時間: 09-9-15 17:26
聽說staff講,學校不想未招生就額滿,所以才循序漸進,今日說接受報名;明天說只有少量學額;後天就說額滿。但其實由招生的第一天,可能已經無位(或只有極少極少位)。
幾時有少量學額,幾時額滿,他們早就開會決定了。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |