教育王國

標題: 九龍塘迦南巳無上午班位? [打印本頁]

作者: BBLOVEMAMA    時間: 09-9-8 16:39     標題: 九龍塘迦南巳無上午班位?

我想大家都不用去九龍塘迦南,有人話佢地上午班收返DN1班,無咩位收街外人了.
作者: mouseandcat    時間: 09-9-8 16:46

Yes, it has already been indicated on its website that the am class for the Kowloon Tong campus is already full.
作者: 我係女仔    時間: 09-9-8 19:32

咩叫DN1?
作者: jswailam928    時間: 09-9-8 20:36

收番上年果d n1小朋友, so 2010 收k1好小學生
作者: elaine10    時間: 09-9-9 16:31

我想問下九龍塘呢間係咪特別好呢? 我個仔報左嘉林邊果間, 剛剛收到電話interview!
作者: jimmycarrie    時間: 09-9-15 17:26

聽說staff講,學校不想未招生就額滿,所以才循序漸進,今日說接受報名;明天說只有少量學額;後天就說額滿。但其實由招生的第一天,可能已經無位(或只有極少極少位)。
幾時有少量學額,幾時額滿,他們早就開會決定了。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5