教育王國
標題: 北角明慧N1 好嗎? [打印本頁]
作者: meloeskie2 時間: 09-9-8 09:50 標題: 北角明慧N1 好嗎?
北角明慧N1 好嗎?
有人話佢比較商業化, 是否真的?
作者: ahpaahmi 時間: 09-9-8 11:15 標題: 回覆 1# meloeskie2 的文章
真的!
希望還有其他選擇!
作者: dada_mama 時間: 09-9-8 11:23
明慧在北角有兩間, 有無家長可以說明一吓有什麼分別?
謝謝!
作者: BEAR3112 時間: 09-9-8 13:29 標題: 回覆 3# meloeskie2 的文章
請看看我在談幼兒園內之前發表的topic - "北角明慧 - 給將為2010揀幼兒/幼稚園的父母一點啟示 "
到今日 8/9 佢仲未通知我有書攞
報唔報呢間, 睇完後你自己決定啦!
作者: meloeskie2 時間: 09-9-8 15:18
原帖由 BEAR3112 於 09-9-8 13:29 發表 
請看看我在談幼兒園內之前發表的topic - "北角明慧 - 給將為2010揀幼兒/幼稚園的父母一點啟示 "
到今日 8/9 佢仲未通知我有書攞
報唔報呢間, 睇完後你自己決定啦! ...
体咗啦...唔該哂
唉...私校都咁, 冇d交帶...
作者: meloeskie2 時間: 09-9-8 15:20
原帖由 ahpaahmi 於 09-9-8 11:15 發表 
真的!
希望還有其他選擇!
我都有報蘇浙, 民生, 康山N1, 但我怕佢地唔收, 所以唸住報明慧....
作者: ahpaahmi 時間: 09-9-9 16:35 標題: 回覆 1# meloeskie2 的文章
返正仲有得唸!睇多幾間啦!
一旦Int左明x,佢地一定收!因可以收$先嗎!
P.S. 還可考慮北角衛理堂、啟思、維多利亞,迦南等等…
作者: meloeskie2 時間: 09-9-10 09:37
原帖由 ahpaahmi 於 09-9-9 16:35 發表 
返正仲有得唸!睇多幾間啦!
一旦Int左明x,佢地一定收!因可以收$先嗎!
P.S. 還可考慮北角衛理堂、啟思、維多利亞,迦南等等…
多謝你既意見, 如果明慧一定收, 就等我真係比其他學校reject哂我先報明慧啦...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |