教育王國

標題: 聖公會將軍澳基德小學 [打印本頁]

作者: oscar1117    時間: 09-9-7 15:06     標題: 聖公會將軍澳基德小學

請問呢間小學係咪活動教學?功課多唔多?校風好嗎?在將軍澳區黎講屬於好嗎?有冇人既小朋友係到讀?可唔可以比D意見我?唔該哂^^
作者: oscar1117    時間: 09-9-7 23:04

有冇該校既媽咪可以幫幫我,THX
作者: amyivan    時間: 09-9-7 23:27

你好 ,

我的小朋友 , 今年升這間小學 ,

我鐘意佢學較大 , 幾靚
功課唔多 , 最啱我的小朋友 , 因為小朋友細仔 , 唔足 6 歲
校長及老師都幾好 ,
作者: ziyi    時間: 09-9-8 17:17

還在想替你女兒轉校入TKO的小學?你細仔安排好了幼稚園未?

基德真的不認識,只知在所謂政府前幾年推行的學校村內,共享足球場等一些設施

so sorry


原帖由 oscar1117 於 09-9-7 15:06 發表
請問呢間小學係咪活動教學?功課多唔多?校風好嗎?在將軍澳區黎講屬於好嗎?有冇人既小朋友係到讀?可唔可以比D意見我?唔該哂^^

作者: oscar1117    時間: 09-9-8 23:31

hi..ziyi...細仔OK左喇,報左保良局易澤峰,因為茵怡校長打左電話黎SAY冇位..輪既都係下一年.依家擔心個大女,去左梁潔華到TEST左,不過成績唔係咁好,佢話要等12月通知,所以想搵定第2間,津貼小學仲有邊間係活動教學呀?
作者: ziyi    時間: 09-9-9 00:00

如果唔怕遠些少,可試下將循,在寶盈隔離

也是活動教學,但因為是新校,未有升中成績

但口碑不錯



原帖由 oscar1117 於 09-9-8 23:31 發表
hi..ziyi...細仔OK左喇,報左保良局易澤峰,因為茵怡校長打左電話黎SAY冇位..輪既都係下一年.依家擔心個大女,去左梁潔華到TEST左,不過成績唔係咁好,佢話要等12月通知,所以想搵定第2間,津貼小學仲有邊間係活動教學呀? ...

作者: oscar1117    時間: 09-9-9 08:56

將循係邊間?
作者: ziyi    時間: 09-9-9 10:21

將軍澳循道衛理小學
新界將軍澳六十五區唐俊街十五號
http://www.tkomps.edu.hk

電話:

27060770


口碑幾好,校園又大,四合園設計, ,不是標準的千禧校
所以應該沒有那麼吵,因學校附件是開發中的地方
我覺得唯一不好是,我試過在假期駕車去將循及EC,發覺假日附近停滿大泥頭車
如果是自行接送,係將軍澳站下車行去也是約5~8分鍾,過一條馬路



原帖由 oscar1117 於 09-9-9 08:56 發表
將循係邊間?

作者: oscar1117    時間: 09-9-9 12:46

打左去話FULL左..要等12月先知
作者: ziyi    時間: 09-9-9 12:58

too bad,但之前(July下旬)上她們網頁看學生人數,每級都還有3~4個位
這麼快full

那你亦可考慮一下
信義會小學 or 信義會明道
口碑也不差

但我不喜歡她們的聯繫中學而已


原帖由 oscar1117 於 09-9-9 12:46 發表
打左去話FULL左..要等12月先知

[ 本帖最後由 ziyi 於 09-9-9 13:01 編輯 ]
作者: sukimak    時間: 09-9-10 10:47

其實這所學校是在黃大仙搬到將軍澳的,
它在黃大仙都算得上是熱門學校。
我覺得這所學校幾好,我兩個小朋友也在這
裹返學,大仔P.4、細仔P.2,兩個都讀得
很開心。至於活動教學,其實同將軍澳大部
份小學差唔多,也以算是,由其在P.1的時侯。
作者: oscar1117    時間: 09-9-10 20:10

sukimak...你仔仔佢地多唔多功課?幾級開始按成績分班?多默書嗎?你覺得D老師OK嗎?
作者: oscar1117    時間: 09-9-10 20:12

其實點先知道間學校係活動教學??THX
作者: sukimak    時間: 09-9-10 21:46

功課平均大概5-6樣,不計改正,星期五會多些。以我接觸到的老師都幾好,可能我的小朋友好彩。
其實我信相每間學校都會有好或不好的!因為他們也是打工。
到P.4就會按成績分班。每星期2次默書,中文同英文。
不過我覺這學校真是不斷進步,初期我大仔
讀P.1我都驚會選擇錯,但到現在我知我無
選錯,但當然是我自已感覺啦!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5