教育王國

標題: 唔好意思, 想請問SN/Think敎中文是用廣東話還是普通話呢? [打印本頁]

作者: iy_99    時間: 09-9-3 23:55     標題: 唔好意思, 想請問SN/Think敎中文是用廣東話還是普通話呢?

本人兒子明年讀K1, 佢依家讀PN英普班, 但係學校話K1-K3只會有普通話老師用唱歌和講故事形式敎普通話, 唔會敎認字和寫字, 所以想搵間會用普通話又會敎佢寫中文字的KG, 請問SN/THINK的雙語班是否用普通話, 如果是會否敎寫字呢?

謝謝




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5