教育王國

標題: 九龍塘啟思幼稚園 - 班長編排 [打印本頁]

作者: EstellaWong    時間: 09-9-3 13:49     標題: 九龍塘啟思幼稚園 - 班長編排

請問大家知唔知 , 佢哋係點編班架?
因為 , 亞仔上年係到 1 班 今年 讀 2 班.
請問兩者有咩分別?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5