教育王國
標題:
九龍塘啟思幼稚園 - 班長編排
[打印本頁]
作者:
EstellaWong
時間:
09-9-3 13:49
標題:
九龍塘啟思幼稚園 - 班長編排
請問大家知唔知 , 佢哋係點編班架?
因為 , 亞仔上年係到 1 班 今年 讀 2 班.
請問兩者有咩分別?
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5