教育王國
標題: 嘉諾撒聖瑪利學校 [打印本頁]
作者: chengkiwi 時間: 09-9-3 00:56 標題: 嘉諾撒聖瑪利學校
請問讀邊間幼稚園可升上嘉諾撒聖瑪利學校机會大D,
有冇人可以幫到我??唔該晒!!
作者: 060905 時間: 09-9-3 09:41
嘉諾撒聖心幼稚園
作者: dada_3jan1999 時間: 09-9-3 18:00
你所指的是不是尖咀個間?
如果是指尖咀的st.mary, 這所學校是派位津小,
是計分制派位, 所以讀邊間幼稚園都是一樣,
[ 本帖最後由 dada_3jan1999 於 09-9-3 18:02 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |