教育王國

標題: 嘉諾撒聖瑪利學校 [打印本頁]

作者: chengkiwi    時間: 09-9-3 00:56     標題: 嘉諾撒聖瑪利學校

請問讀邊間幼稚園可升上嘉諾撒聖瑪利學校机會大D,
有冇人可以幫到我??唔該晒!!
作者: 060905    時間: 09-9-3 09:41

嘉諾撒聖心幼稚園
作者: dada_3jan1999    時間: 09-9-3 18:00

你所指的是不是尖咀個間?
如果是指尖咀的st.mary, 這所學校是派位津小,
是計分制派位, 所以讀邊間幼稚園都是一樣,

[ 本帖最後由 dada_3jan1999 於 09-9-3 18:02 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5