教育王國

標題: 蘇浙nursery班仲未有得申請? [打印本頁]

作者: matsutakako    時間: 09-9-1 12:47     標題: 蘇浙nursery班仲未有得申請?

之前check過話9月1日起可以喺網上download入學申請表, 但今日上去佢地網站仲未有嘅? 請問有無人知呢?
作者: paltiBB    時間: 09-9-3 09:06

開始收application form, 你可以 download 張 form 啦!!

原帖由 matsutakako 於 09-9-1 12:47 發表
之前check過話9月1日起可以喺網上download入學申請表, 但今日上去佢地網站仲未有嘅? 請問有無人知呢?

作者: kcheng1328    時間: 09-9-3 09:36     標題: 回覆 1# paltiBB 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sh_yip    時間: 09-9-4 18:20

好似係收, 但已經有好長的waiting list.
作者: foggyao    時間: 09-9-10 15:58

原帖由 kcheng1328 於 09-9-3 09:36 發表
知唔知佢地收唔收插班?


插班係咪指細b足兩歲嘅插班? 打去問左, 唔收9月後細b, 份form都寫明只收1/9 已足1歲之小朋友.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5