教育王國
標題: 蘇浙nursery班仲未有得申請? [打印本頁]
作者: matsutakako 時間: 09-9-1 12:47 標題: 蘇浙nursery班仲未有得申請?
之前check過話9月1日起可以喺網上download入學申請表, 但今日上去佢地網站仲未有嘅? 請問有無人知呢?
作者: paltiBB 時間: 09-9-3 09:06
開始收application form, 你可以 download 張 form 啦!!
原帖由 matsutakako 於 09-9-1 12:47 發表 
之前check過話9月1日起可以喺網上download入學申請表, 但今日上去佢地網站仲未有嘅? 請問有無人知呢?
作者: kcheng1328 時間: 09-9-3 09:36 標題: 回覆 1# paltiBB 的文章
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sh_yip 時間: 09-9-4 18:20
好似係收, 但已經有好長的waiting list.
作者: foggyao 時間: 09-9-10 15:58
原帖由 kcheng1328 於 09-9-3 09:36 發表 
知唔知佢地收唔收插班?
插班係咪指細b足兩歲嘅插班? 打去問左, 唔收9月後細b, 份form都寫明只收1/9 已足1歲之小朋友.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |