教育王國
標題: 65 - 主恩小學 [打印本頁]
作者: poohome 時間: 09-8-31 17:37 標題: 65 - 主恩小學
我囡囡將要選入讀小學, 本人住65區, 我又唔想個囡讀得咁辛苦, 所以想選間好d而壓力唔好咁大,我自己就想選主恩, 唔知入到的機會大唔大同時都想知主恩好唔好, 可唔可以比多少少意見我參考, 希望有囝囝囡囡讀梗主恩(65)的家長可以講d意見。
另想知主恩有否open day我想參觀一下,唔知有無家長可以幫忙。
p.s. 本人一家都不是基督徒
作者: violetma 時間: 09-9-13 23:31
我都想知呀!! 有冇人比d意見呢?? 急...急...急....
作者: Gabrielma 時間: 09-9-15 13:56
曾經觀校, 感覺老師有心, 但校舍很舊, 活動地方不足.
選這間機會很, 聽朋友說, 好多家長會先選仁立. 仁紀, 主恩係後備, 而且派到的家長都會再叩門其他小學, 所以會有位餘.
原帖由 poohome 於 09-8-31 17:37 發表 
我囡囡將要選入讀小學, 本人住65區, 我又唔想個囡讀得咁辛苦, 所以想選間好d而壓力唔好咁大,我自己就想選主恩, 唔知入到的機會大唔大同時都想知主恩好唔好, 可唔可以比多少少意見我參考, 希望有囝囝囡囡讀梗主恩(65) ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |