教育王國
標題: 2歲未識講野的小朋友,係咪考唔到幼稚園 ? [打印本頁]
作者: lazioman 時間: 09-8-31 14:00 標題: 2歲未識講野的小朋友,係咪考唔到幼稚園 ?
我個仔9月出世,
快兩歲了,
現在未識講野,
知道就快會到幼稚園 的招生期,
佢現在都未識講野,
咁是否一定考唔到幼稚園 ?
作者: 060905 時間: 09-8-31 14:07
咩為知唔識講野?? 單字??原帖由 lazioman 於 09-8-31 14:00 發表 
我個仔9月出世,
快兩歲了,
現在未識講野,
知道就快會到幼稚園 的招生期,
佢現在都未識講野,
咁是否一定考唔到幼稚園 ?
作者: hisuki00 時間: 09-8-31 15:38
我個仔都係9月出世, 到而家只係識識好少的單字. 主要係唔肯講.... 好擔心佢考唔到幼稚園.
原帖由 lazioman 於 09-8-31 14:00 發表 
我個仔9月出世,
快兩歲了,
現在未識講野,
知道就快會到幼稚園 的招生期,
佢現在都未識講野,
咁是否一定考唔到幼稚園 ?
作者: 060905 時間: 09-8-31 15:47
你地報d playgroup或者學前班俾佢地對多d同年紀既小朋友可以激發佢地講野架!
原帖由 hisuki00 於 09-8-31 15:38 發表 
我個仔都係9月出世, 到而家只係識識好少的單字. 主要係唔肯講.... 好擔心佢考唔到幼稚園.
作者: lazioman 時間: 09-8-31 16:02
原帖由 060905 於 09-8-31 02:07 PM 發表 
咩為知唔識講野?? 單字??
只識幾個單字.
最叻係bye bye
作者: 060905 時間: 09-8-31 16:20
咁樣唔係擔心考唔考到幼稚園, 係可能學習有D問題, 未必係小朋友本身, 可能你地問題。你有無同佢去健康院CHECK CHECK, 同埋平時你地多唔多同佢講野??
我個女2歲前講野唔算叻, 都係單字多+少許短句, 佢都係9月出世既, 佢2歲開始返N班後多左好多野講, 佢去考4間地區性名校幼稚園, 3間係2歲2個月考, 1間就2歲4個月考, 全部都收佢。
最近N班畢業, 成績表上話佢表達能力高, 但係佢歲半前我都擔心佢語障, 不過佢返左學後好明顯講多好多野。因為佢之前婆婆湊佢, 平時單對單, 相對無講咁多野。
原帖由 lazioman 於 09-8-31 16:02 發表 
只識幾個單字.
最叻係bye bye
[ 本帖最後由 060905 於 09-8-31 16:21 編輯 ]
作者: 七點半 時間: 09-8-31 16:21
我個仔都係...佢8月出世...宜家講野發音不正...又不能講完整句子...即使有個家姐都係咁...我都有d擔心今年考k1...我問佢叫咩名...佢一係唔答...一係跟我講"名名"...真係"啤"一聲...
原帖由 lazioman 於 09-8-31 16:02 發表 
只識幾個單字.
最叻係bye bye
作者: lazioman 時間: 09-8-31 16:29
原帖由 060905 於 09-8-31 04:20 PM 發表 
咁樣唔係擔心考唔考到幼稚園, 係可能學習有D問題, 未必係小朋友本身, 可能你地問題。你有無同佢去健康院CHECK CHECK, 同埋平時你地多唔多同佢講野??
我個女2歲前講野唔算叻, 都係單字多+少許短句, 佢都係9月出世既, ...
只有兩個月時間,我唔覺個仔會進步好多...
作者: 060905 時間: 09-8-31 16:31
遇到咁既CASE, 你可以咁:
媽咪:你叫咩名呀??
小朋友:名名 (我個女1.5歲時都係咁)
媽咪:唔係名名, 係盈盈, 我叫盈盈, 你叫咩名呀?? 我叫盈盈…..
每天不段講, 終有一日明白。
原帖由 七點半 於 09-8-31 16:21 發表 
我個仔都係...佢8月出世...宜家講野發音不正...又不能講完整句子...即使有個家姐都係咁...我都有d擔心今年考k1...我問佢叫咩名...佢一係唔答...一係跟我講"名名"...真係"啤"一聲...
...
作者: 060905 時間: 09-8-31 16:34
小朋友要進步, 真係快到你唔信, 佢家下講單字, 唔代表佢唔識, 係佢時辰未到佢唔肯講, 你要有耐性, 真係要有耐性, 唔好灰心, 每日盡量同佢講多D野。
如果真係覺得佢比同齡小朋友有問題, 就要及早同佢睇醫生檢查下。
原帖由 lazioman 於 09-8-31 16:29 發表 
只有兩個月時間,我唔覺個仔會進步好多...
作者: starmami 時間: 09-8-31 16:37 標題: 回覆 6# lazioman 的文章
Totally same as yours. My daugter also cannot express herself very well by using her words. Only very good when saying bye-bye. I am worrying so much too for the upcoming kindergarten interview.
作者: 060905 時間: 09-8-31 16:39
你地擔心, 更加要同佢講多D野, 唔好灰心, 加油。
仲有唔好睇咁多電視, 講故仔, 同佢傾多D計, 效果更佳。
原帖由 starmami 於 09-8-31 16:37 發表 
Totally same as yours. My daugter also cannot express herself very well by using her words. Only very good when saying bye-bye. I am worrying so much too for the upcoming kindergarten interview.
作者: starmami 時間: 09-8-31 16:40 標題: 回覆 3# 060905 的文章
Thanks Ying-ying mami. I will take your advice and start to train my daughter starting from tonight. Hope my daughter will have improvement within these few months. Work hard all mami
作者: 060905 時間: 09-8-31 16:41
但… 記住如果佢無興趣, 你唔好強迫佢, 晏D再教佢, 耐性係好重要, 加油!
原帖由 starmami 於 09-8-31 16:40 發表 
Thanks Ying-ying mami. I will take your advice and start to train my daughter starting from tonight. Hope my daughter will have improvement within these few months. Work hard all mami
作者: 靚太太 時間: 09-9-1 00:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazizi 時間: 09-9-1 03:35
原帖由 七點半 於 09-8-31 16:21 發表 
我個仔都係...佢8月出世...宜家講野發音不正...又不能講完整句子...即使有個家姐都係咁...我都有d擔心今年考k1...我問佢叫咩名...佢一係唔答...一係跟我講"名名"...真係"啤"一聲...
我女女係0708,又係五識講野,叫佢坐低一齊睇認字咭盲走左去~教極都五理我,好在,,心情好都跟我講野~
我而家好後悔成日俾佢睇dvd,而家佢無得睇會五開心.唉
同埋,可能佢papa係日本人,,平時同佢講日文,攪到好混亂囉~
我而家諗住好多幼稚園都報左先算~
我仲報左個中文playgroup俾佢返~
希望2個月可以幫到少少喇~
我仲想問下,,,報名費係用支票俾,,但係我無,,係5係一定要親身去ar??
作者: 060905 時間: 09-9-1 09:04
大部份幼稚園都係報名費30蚊, 有d學校要家長親身去交, 有d可以搵親人代交, 有d係可以郵寄, 你要睇返心儀幼稚園既網頁。
你地可能覺得我好殘忍, 我個女2歲先開始可以睇1.5個鐘頭電視, 細既時候係半個鐘到架咋!原帖由 kazizi 於 09-9-1 03:35 發表 
我女女係0708,又係五識講野,叫佢坐低一齊睇認字咭盲走左去~教極都五理我,好在,,心情好都跟我講野~
我而家好後悔成日俾佢睇dvd,而家佢無得睇會五開心.唉
同埋,可能佢papa係日本人,,平時同佢講日文,攪到好混亂囉~
我而家 ...
[ 本帖最後由 060905 於 09-9-1 09:06 編輯 ]
作者: starmami 時間: 09-9-1 11:07 標題: 回覆 1# 060905 的文章
Thanks all mami for your kind advice. Will follow as you instructed.
All mami add oil. We still have a few months to go. Hope we all can share good news here later.
作者: elmolly 時間: 09-9-1 15:25
原帖由 060905 於 09-9-1 09:04 發表 
大部份幼稚園都係報名費30蚊, 有d學校要家長親身去交, 有d可以搵親人代交, 有d係可以郵寄, 你要睇返心儀幼稚園既網頁。
你地可能覺得我好殘忍, 我個女2歲先開始可以睇1.5個鐘頭電視, 細既時候係半個鐘到架 ...
你唔殘忍呀, 我覺得啱. 學好好難, 學唔好既野(睇電視)好易, 唔洗由細"栽培". 我個女而家29個月一個星期先有得睇半個鍾電視, 講真佢講野真係幾ok, 早幾個月已經講complete sentence, 不過幣在唔睬人, 考k1都係唔樂觀
[ 本帖最後由 elmolly 於 09-9-1 15:26 編輯 ]
作者: 七點半 時間: 09-9-1 17:05
THANK YOU你...等我試下先....
原帖由 060905 於 09-8-31 16:31 發表 
遇到咁既CASE, 你可以咁:
媽咪:你叫咩名呀??
小朋友:名名 (我個女1.5歲時都係咁)
媽咪:唔係名名, 係盈盈, 我叫盈盈, 你叫咩名呀?? 我叫盈盈…..
每天不段講, 終有一日明白。
...
作者: 七點半 時間: 09-9-1 17:09
Right...We all add oil ar..... Hope we can share good news here later....YEAH!!!!!
原帖由 starmami 於 09-9-1 11:07 發表 
Thanks all mami for your kind advice. Will follow as you instructed.
All mami add oil. We still have a few months to go. Hope we all can share good news here later.
作者: yokolee 時間: 09-9-2 15:37
其實睇電視dvd真係好大影響,我個仔1-1.5歲成日睇dvd。後來上playgroup的老師話不好,會影響佢腦部發展,我已經由當時漸漸減少睇dvd時間,有時只用hi fi開dvd比佢聽,當然要慢慢改,和叫姐姐帶佢多d去樓下公園玩,以免佢在家又要睇。亞仔2歲先開口說單字,而家2.5歲可作簡單對答了。這些日子我都好擔心.......各位,加油吧!
作者: Kendis1 時間: 09-9-2 16:05
小兒一歲多時,我已經開始俾DVD比佢睇(迪迪尼既ABC Song), 佢超叻講野&識唱晒成隻dvd入面d歌. PS:佢係好快已經識講野&我們在旁邊教導他(如發音等). 所以我個人認為看dvd沒有直接影響小孩說話能力, 反而是有d家長會以為dvd能教導小孩說話而依賴了. 其實, 小孩是需要父母教育和鼓勵, 而不是電視機&dvd啊!
原帖由 yokolee 於 09-9-2 15:37 發表 
其實睇電視dvd真係好大影響,我個仔1-1.5歲成日睇dvd。後來上playgroup的老師話不好,會影響佢腦部發展,我已經由當時漸漸減少睇dvd時間,有時只用hi fi開dvd比佢聽,當然要慢慢改,和叫姐姐帶佢多d去樓下公園玩,以免佢在家又要睇 ...
作者: Winnietao 時間: 09-9-3 10:56
我覺得唔好講咁多種語言先,先講本地話同佢地溝通, 同埋學校interview會睇小朋友既反應,當然細b自然係無咁著數
我個小朋友都係細女(10月)不過佢都可以成功地考到不少幼稚園,大家努力呀
作者: yokolee 時間: 09-9-3 14:34
當然如你有時間的話是可以在旁邊教導的。不過好多在職媽媽日間返工回家後,只有2-3個鐘,仲要食飯,就不同了。而日間時間主要由工人姐姐照顧,我真不擔保工人姐姐會常常在旁指導小朋友睇dvd。所以我將亞仔已睇過的dvd改為比佢聽,亦可加深他的印象(都係迪迪尼的
)。
而晚飯後的寶貴時間,我寧願同個仔攬吓錫吓傾吓計玩吓同教佢有關日常生活的單字。因為當一些不親自照顧小朋友的家長,如你和小朋友有了遊戲玩伴的關係後,溝通也容易起來)。就這樣,亞仔對我日常說話開始有興趣,開始模仿。以前只模仿迪迪尼的字,自己同自己講。而家就同人講同會有對答呢!
當然每個小朋友的性格及發展都不一樣,不過,我覺得如2歲都未說話的,可以試吓我這個過來人的分享。謝謝 !
有關電視對幼兒的傷害 可參考:
http://infinitychildren.com/Documents/V01_Daisy%20Lau-%20TV%20is%20harmful%20to%20kids.pdf
原帖由 Kendis1 於 09-9-2 16:05 發表 
小兒一歲多時,我已經開始俾DVD比佢睇(迪迪尼既ABC Song), 佢超叻講野&識唱晒成隻dvd入面d歌. PS:佢係好快已經識講野&我們在旁邊教導他(如發音等). 所以我個人認為看dvd沒有直接影響小孩說話能力, 反而是有d家長會以 ...
作者: lazioman 時間: 09-9-9 11:59
現在開始了幼稚園的報名期,
真是不知道是否同未識說話的小朋友報名.
作者: HappyBa8 時間: 09-9-9 12:30
其實大家可以帶佢地去一D人多的地方,特別是多小朋友的地方,俾佢地多D接觸人,適應下,咁佢地自然會慢慢講多D野,我外甥個case就是咁
作者: jk媽 時間: 09-9-9 21:55
真係各有各煩, 我呀女0703, 講嘢好叻, 但一見到唔識既人就即刻變面, 十問九唔應, 定晒格, 問多兩問就走人,你話係咪死得!
作者: ireneyklo 時間: 09-9-11 02:12
我個女同你一樣,佢講說話好叻,心情好自己同唔識既人都開口講野,心情唔好就唔應人。
去見n1老師全程問中文佢就全程答英文,老師最後問我o地在家是否用英文對話,我即話不是。
走時老師請佢食糖佢話要兩粒要請哥哥食。
原帖由 jk媽 於 09-9-9 21:55 發表 
真係各有各煩, 我呀女0703, 講嘢好叻, 但一見到唔識既人就即刻變面, 十問九唔應, 定晒格, 問多兩問就走人,你話係咪死得!
mouth:" />
作者: 小黑咪 時間: 09-9-11 10:43
我個仔11月出世,而家都只係跟我口水尾講野咋, 都唔知點面試
有D面試真係好難架, 好似我大仔10月出世,果時見根德園, 個老師叫佢唱歌喎, 心諗佢肯答你問題都偷笑啦,仲要唱歌
作者: JassChow 時間: 09-9-11 11:13
有小小經驗可以大家分亨下:
1) 去interview之前一星期, 不停個小朋友講會介紹老師同佢玩, 話比佢知interview內容
2) interview 當日, 搭車去時要keep住小朋友開心情緒, 吾好比down
甘佢有安全感知會發生咩事, 同心情好, interview 表現會好d, 我以前同囡囡interview都係甘 (記住b4佢interview前, 要讚佢多d, 等佢有自信!!)
原帖由 jk媽 於 09-9-9 21:55 發表 
真係各有各煩, 我呀女0703, 講嘢好叻, 但一見到唔識既人就即刻變面, 十問九唔應, 定晒格, 問多兩問就走人,你話係咪死得!
mouth:" />
作者: carol_mom 時間: 09-9-11 11:22
我覺得你地屋企實行到唔俾女女睇電視好叻喎, 我老爺同奶奶成日同我唱反調, 我一出咗街就開電視睇, 仲要抱住個女一齊睇,
激死我
原帖由 elmolly 於 09-9-1 15:25 發表 
你唔殘忍呀, 我覺得啱. 學好好難, 學唔好既野(睇電視)好易, 唔洗由細"栽培". 我個女而家29個月一個星期先有得睇半個鍾電視, 講真佢講野真係幾ok, 早幾個月已經講complete sentence, 不過幣在唔睬人, 考k1都係唔樂 ...
作者: JassChow 時間: 09-9-11 13:01
Hi All,
我前年同囡囡interview, 有以下經驗, 希望可以幫到大家, 其實, 家長一定要清楚所考既學校, 佢地收生要求係咩 :
<< 根德 >>
=> 主要收大b, 10月后出生既小朋友, 機本上都吾收, 除非個b好smart / 有兄or 姊 讀緊該校
=> 小朋友吾洗講野叻, 只要肯聽指示, 有讀緊nusery會加1分
=> 要有禮貌, 要叫早晨 / 你好, 再見 (如果小朋友吾講, 叫佢地揮手或飛吻都ok)
=> 小朋友必須坐定定 (test 小朋友定力, 有1分)
=> 一定要唱歌(媽咪可以同佢一齊唱, 一定要個b開口, 同平時佢唱開既歌, 1~2句都好, 有小小動作更好), test 小朋友表達同反應, 有1分
=> 老師會問家長個b介片未, 你一定要話介左, (如未介, 只可能話去街已經無用, 只用夜晚), 有1分
=> 老師會問家長pm class 會吾會考慮, 要答會, 除非你個b係超大b (1 ~ 2月出世), 否則比較難入到am class
=> 記得interview完, 小朋友一定要拍好張"chair" (test 小朋友有無手尾, 有1分架)
=> 走前門口有個老師會比糖小朋友, 小朋友要問左媽咪先 (或望下媽咪), 媽咪ok先取 (test 小朋友有無家教, 又有1分), 同埋記得講多謝 (再加1分)
=> 根德以中文回答所有問題好d, 因為佢地睇重中文, 千其吾好show off 英文呀, 法文呀甘, 老師會好反感架
<< St. Cat >>
=> 有禮貌, 吾多講野都得
=> 有讀緊nursery
=> bb玩玩具時要同其他小朋友share
=> 絕對要坐定定
=> bb要聽媽咪/老師指示
=> 拍"chair"
=> st cat. 比較得意, 佢地主要睇個b係米夠主動, 我個女當時由頭到尾只答左老師一個問題 (用英文), 其他都吾答, 不過佢好主動甘做老師比佢既test, 如老師放底d 圖晝, 老師未出聲, 佢已自己伶左黎睇
=> 最好bb用英文答題目, 答1~2題就ok
=> 家長答問題時, 要比老師知你清楚bb日常生活及個人發展進度, 特別係2個都要工作既父母, 千其吾好話個b由工人湊呀, 起碼要話婆婆/奶奶 (要屋企人呀)
remark :
- 基本上, 圖形, 顏色, 1~0, a~z, matching........個個考得呢2間學校既b都會識晒, 就算bb答晒or做岩哂d test, 都吾一定收
- 學校反而會留意bb係米有家教, 係米聽指示, 同家庭背景, 因為k1吾同nursery, 學校吾prefer 同你湊仔, 佢地會收d 學生識基本自理能力既
希望以上資料可以幫到bb INTERVIEW 成功啦, Good Luck!!
原帖由 小黑咪 於 09-9-11 10:43 發表 
我個仔11月出世,而家都只係跟我口水尾講野咋, 都唔知點面試
有D面試真係好難架, 好似我大仔10月出世,果時見根德園, 個老師叫佢唱歌喎, 心諗佢肯答你問題都偷笑啦,仲要唱歌
mouth:" /> ...
作者: officecatcat 時間: 09-9-11 14:48
多謝晒你既資料好有用呀!!
原帖由 JassChow 於 09-9-11 13:01 發表 
Hi All,
我前年同囡囡interview, 有以下經驗, 希望可以幫到大家, 其實, 家長一定要清楚所考既學校, 佢地收生要求係咩 :
>
=> 主要收大b, 10月后出生既小朋友, 機本上都吾收, 除非個b好smart / 有兄or 姊 讀緊該校
...
作者: jaycee_mami 時間: 09-9-11 14:54
請問大部份幼稚園幾時開始interview?
我仔仔係超細仔 (12月bb), 要到年尾先讀到nursery, 而家21個月, 剩係識講單字, 平時我已經成日同佢講野, 但都係無乜進展.
作者: swmami 時間: 09-9-12 00:56
I heard that the peak interview season was Nov / Dec.
作者: JassChow 時間: 09-9-14 14:09
- St Cat 上星期已開始, 要快啦, form 派晒就無
- 根德, 聖若望應該呢個星期
其實大家應該考慮清楚比bb讀邊間學校, 之後直接打去學校問
原帖由 jaycee_mami 於 09-9-11 14:54 發表 
請問大部份幼稚園幾時開始interview?
我仔仔係超細仔 (12月bb), 要到年尾先讀到nursery, 而家21個月, 剩係識講單字, 平時我已經成日同佢講野, 但都係無乜進展. ...
作者: JassChow 時間: 09-9-14 14:34
Interview around 會係10月!!
原帖由 JassChow 於 09-9-14 14:09 發表 
- St Cat 上星期已開始, 要快啦, form 派晒就無
- 根德, 聖若望應該呢個星期
其實大家應該考慮清楚比bb讀邊間學校, 之後直接打去學校問
作者: kazizi 時間: 09-9-15 01:00
唉..我想報幾間都怕女女考五到...
我自己本身想幫女女考
"創價 ...加南....德寶"
不過好驚女女五得,,,
另外想問下九龍城區邊間幼稚園無咁深呢?
作者: vic6 時間: 09-9-15 01:09
my son was born in Apr 2008, now is 1 yrs 5mths old, so do we need to get the form this year? or next year? pls give me details thanks!
原帖由 JassChow 於 09-9-14 14:09 發表 
- St Cat 上星期已開始, 要快啦, form 派晒就無
- 根德, 聖若望應該呢個星期
其實大家應該考慮清楚比bb讀邊間學校, 之後直接打去學校問
作者: siuFatMom 時間: 09-9-15 08:57
Thansk to all mother advice. My son was born in July 2007. only speak Dad/Mom simple word.
The interview will start at Nov, is getting worry now.
作者: airforce1 時間: 09-9-15 09:26
原帖由 siuFatMom 於 09-9-15 08:57 發表 
Thansk to all mother advice. My son was born in July 2007. only speak Dad/Mom simple word.
The interview will start at Nov, is getting worry now.
我個B大半年前都係. Full-Time 媽當然有時間24小時陪小朋友. Part-Time 媽可能帶佢去公園同其它小朋友玩多啲..
作者: cfaye 時間: 09-9-15 09:50
原帖由 vic6 於 09-9-15 01:09 發表 
my son was born in Apr 2008, now is 1 yrs 5mths old, so do we need to get the form this year? or next year? pls give me details thanks!
NEXT YEAR@@
作者: JassChow 時間: 09-9-15 13:06
Don't so worry, every kids also facing same problem. My daughter also 2yrs & 4 months starting to speak with me. Now you want she keep silcent, impossible!!
When she go to interview, kids no need to ans. all question. School only see that the kids will listen the instruction from mother / teacher or not (of course the main concern is, the kids can't runing around the classroom, must sit well!!)
原帖由 siuFatMom 於 09-9-15 08:57 發表 
Thansk to all mother advice. My son was born in July 2007. only speak Dad/Mom simple word.
The interview will start at Nov, is getting worry now.
作者: lazioman 時間: 09-9-16 09:21
原帖由 JassChow 於 09-9-15 01:06 PM 發表 
Don't so worry, every kids also facing same problem. My daughter also 2yrs & 4 months starting to speak with me. Now you want she keep silcent, impossible!!
When she go to interview, kids no need to a ...
咁你個女未講野前,
你是否好擔心?
作者: vic6 時間: 09-9-16 10:34
hi, cfaye
oh, good! many thanks!
at least i'm not be lated for asking.....
原帖由 cfaye 於 09-9-15 09:50 發表 
NEXT YEAR@@
作者: ivanmum 時間: 09-9-16 11:31
識講就會著數點!因如果你BB認知,收指令未得,學校未必收!
作者: JassChow 時間: 09-9-16 14:29
我以為佢啞架, 仲帶佢去c doctor, 甘你話我係米驚到死丫!! 但自從返左nursery后, 已經不停口
岩岩返左k1一個星期, 而家日日駁咀tim呀, 激到我死死下~~~
原帖由 lazioman 於 09-9-16 09:21 發表 
咁你個女未講野前,
你是否好擔心?
作者: kelly_0404 時間: 09-9-16 15:06
多D同BB玩, 同佢講多D野.
當BB想要一樣物件, 嘗試要佢講出口.
例如, BB想要波波, 問佢: 係唔係要波波?
將波波放係咀邊, 誇張口型講比佢睇 : 波波
當BB有發音, 但係講唔正都要讚佢, 等佢有滿足感.
同BB玩既時候, 多D型容詞,
好似玩波波, 形容大細, 顏色, 快慢, 點樣郁法等等....
快唔快講野, 應該唔關睇電視及工人湊既事.
我同我朋友都係姐姐湊BB, 2個BB都係由4個月大開始每日睇30-60分鐘DVD.
我朋友個女6個月識講媽媽, 我個係仔, 9個月識叫媽媽. 1歲讀生字.
好快就好多單字, 跟住係短句.
亦都有朋友既BB係工人湊, 但屋企好多人住, 最少會KEEP住有3個大人係屋企, 但BB到左2歲入N1先開始發音, 但係一開口講就進步好快.
如果真係因為未識講野而考唔到心儀K1,
可以K2, K3再去試過, 唔好比太大壓力自己同BB, 因為學習進程只可以盡力, 唔可以控制.
作者: anniema1225 時間: 09-9-17 23:10
Thanks for sharing, very detail!!!!
原帖由 JassChow 於 09-9-11 13:01 發表 
Hi All,
我前年同囡囡interview, 有以下經驗, 希望可以幫到大家, 其實, 家長一定要清楚所考既學校, 佢地收生要求係咩 :
>
=> 主要收大b, 10月后出生既小朋友, 機本上都吾收, 除非個b好smart / 有兄or 姊 讀緊該校
...
作者: lazioman 時間: 09-9-24 16:42
我都唔理得咁多,報左先算了
作者: lazioman 時間: 09-11-4 09:48
同大家分享一下,
因為兒子未憧說話,
面試時的情況,
大家也可以想像到,
他日是否會無機會讀書了?
真不明白香港的幼教為何了這樣迫小朋友
作者: lovanbrianbb 時間: 09-11-4 14:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |