教育王國

標題: 請教媽咪 [打印本頁]

作者: BBLOVEMAMA    時間: 09-8-28 11:51     標題: 請教媽咪

可否請教下各界媽咪,2010/2011入學k1,住大圍,可否介紹一下有邊間好幼稚園!
作者: 小曳人    時間: 09-8-28 14:38

你有咩要求? 對你嚟講, 點叫好??
(其實我唔熟嗰頭d學校, 不會你唔講你嘅要求, 無人答到你~)




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5