教育王國

標題: "EVI兒童教育資訊網"一問! [打印本頁]

作者: Carolyukk    時間: 09-8-28 03:08     標題: "EVI兒童教育資訊網"一問!

請問有無家長參加過?覺得好唔好?又會唔會太多資訊,小朋友跟本睇唔晒,消化唔倒?你地又比小朋友每日花幾多時間嚮度?
Thanks!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5