教育王國
標題:
"EVI兒童教育資訊網"一問!
[打印本頁]
作者:
Carolyukk
時間:
09-8-28 03:08
標題:
"EVI兒童教育資訊網"一問!
請問有無家長參加過?覺得好唔好?又會唔會太多資訊,小朋友跟本睇唔晒,消化唔倒?你地又比小朋友每日花幾多時間嚮度?
Thanks!
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5