教育王國

標題: 跑馬地聖瑪加利大校車/保姆車一問 [打印本頁]

作者: HENRY    時間: 09-8-27 14:35     標題: 跑馬地聖瑪加利大校車/保姆車一問

小弟想問有無校車/保姆車由筲箕灣返跑馬地聖瑪加利??

麻煩各位!!
作者: iadalovebb    時間: 09-8-27 16:59

有.............
原帖由 HENRY 於 09-8-27 14:35 發表
小弟想問有無校車/保姆車由筲箕灣返跑馬地聖瑪加利??

麻煩各位!!

作者: 920pp    時間: 09-8-27 17:44

佢有路線表,你上佢網睇睇。
作者: 七點半    時間: 09-8-28 16:06

筲箕灣好似只有俊峰花園同愛蝶灣有站...你上學校網站check一check...


原帖由 920pp 於 09-8-27 17:44 發表
佢有路線表,你上佢網睇睇。

作者: BoBo1021    時間: 09-8-28 23:41

筲箕灣除咗校車, 仲有保母車既, 可以問學校攞資料.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5