教育王國
標題: 跑馬地聖瑪加利大校車/保姆車一問 [打印本頁]
作者: HENRY 時間: 09-8-27 14:35 標題: 跑馬地聖瑪加利大校車/保姆車一問
小弟想問有無校車/保姆車由筲箕灣返跑馬地聖瑪加利??
麻煩各位!!
作者: iadalovebb 時間: 09-8-27 16:59
有.............
原帖由 HENRY 於 09-8-27 14:35 發表 
小弟想問有無校車/保姆車由筲箕灣返跑馬地聖瑪加利??
麻煩各位!!
作者: 920pp 時間: 09-8-27 17:44
佢有路線表,你上佢網睇睇。
作者: 七點半 時間: 09-8-28 16:06
筲箕灣好似只有俊峰花園同愛蝶灣有站...你上學校網站check一check...
原帖由 920pp 於 09-8-27 17:44 發表 
佢有路線表,你上佢網睇睇。
作者: BoBo1021 時間: 09-8-28 23:41
筲箕灣除咗校車, 仲有保母車既, 可以問學校攞資料.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |