教育王國
標題: N1班~決定返上午班或下午班 [打印本頁]
作者: 3008 時間: 09-8-24 11:36 標題: N1班~決定返上午班或下午班
N1上午時間 :早9:00-12:00
N1下午時間:午1:30-4:30
請問你們大多數選上午或下午班?
作者: zuzu888 時間: 09-8-25 09:50
我女收左 下午班..番左 2 日試堂..
好想同佢轉上午呀....
作者: stefi 時間: 09-8-26 23:29
上午班, 可以返工前帶埋佢返學, 多d時間相處
作者: stinkyrabbit111 時間: 09-8-27 08:35
上午班, 因為佢好早起身, 返上午班d時間好用d......, 不過如果你bb係遲睡遲起, 好似下午班好d...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |