教育王國

標題: N1班~決定返上午班或下午班 [打印本頁]

作者: 3008    時間: 09-8-24 11:36     標題: N1班~決定返上午班或下午班

N1上午時間 :早9:00-12:00
N1下午時間:午1:30-4:30

請問你們大多數選上午或下午班?
作者: zuzu888    時間: 09-8-25 09:50

我女收左 下午班..番左 2 日試堂..

好想同佢轉上午呀....
作者: stefi    時間: 09-8-26 23:29

上午班, 可以返工前帶埋佢返學, 多d時間相處
作者: stinkyrabbit111    時間: 09-8-27 08:35

上午班, 因為佢好早起身, 返上午班d時間好用d......, 不過如果你bb係遲睡遲起, 好似下午班好d...




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5