教育王國

標題: st, cat 09 k1媽咪買幾多套校服 [打印本頁]

作者: kitty23205    時間: 09-8-21 11:47     標題: st, cat 09 k1媽咪買幾多套校服

有需要各買2套嗎?
作者: Kendis1    時間: 09-8-21 15:30

我只買了一套, 因為我覺得小孩大得好快. 如果出年唔啱著, 再買過新既都未遲....

原帖由 kitty23205 於 09-8-21 11:47 發表
有需要各買2套嗎?

作者: kitty23205    時間: 09-8-24 11:50

THANK YOU!
我買左,估唔到我囡著26碼
作者: Kendis1    時間: 09-8-24 12:03

me, too. 小兒也是著26碼的. 喺大益買衫時, 嗰個男人仲話, K1黎講(指小兒)都算高大.

PS. 我(媽媽)的個子都是屬於細粒的, 可能同坊間所講的一樣, 依家d奶粉和營養好足夠喇!!!

原帖由 kitty23205 於 09-8-24 11:50 發表
THANK YOU!
我買左,估唔到我囡著26碼

作者: kitty23205    時間: 09-8-24 13:58

其實我囡都係細粒,估唔到大溢個人又係話k1算高大喎
我想問下sc需要交學生相嗎?通告冇寫?
作者: hiemilytang    時間: 09-9-3 23:37

just bought one set because it is easy to dry for summer time.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5