教育王國

標題: 維多利亞 (君匯港) 英文老師 [打印本頁]

作者: 媽珠    時間: 09-8-20 15:09     標題: 維多利亞 (君匯港) 英文老師

我上它網站睇過, 除了此分校外, 其餘分校的英文老師大部份是外國人. 有無此分校之家長講o的實際情況比我知, 因我個女下年想考此校之K1.
作者: Minniechung    時間: 09-8-20 23:13

我女女08年係HG 讀PN,  無錯,  D英文老師唔係外國人,  但佢地D英文OK喎,  同外國人無乜分別,  教我女女PN 個英文,  佢唔係外國人, 但細細過已O係英國長大,  所以我覺得無問題.
作者: 媽珠    時間: 09-8-21 10:37

TKS! 0敢而家你個女係0米仲讀緊呀?
作者: Eclipse_2006    時間: 09-8-22 22:17

我個仔之前返 HG playgroup, 佢位英文老師都係 ABC, 美國口音, 唔識聽廣東話.
作者: eggmama    時間: 09-8-23 17:52

好可惜MS CARRIE 英文主任走了.
作者: CHKWAN    時間: 09-8-24 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Eclipse_2006    時間: 09-8-25 06:03

MS CARRIE 走了??
她是離開維記, 定是去了另一分校?
我之前有問過她會不會繼續教我仔仔, 她都只是說要看學校的分配.
我開學見不到她, 只是以為她放假未返香港.

原帖由 eggmama 於 09-8-23 17:52 發表
好可惜MS CARRIE 英文主任走了.

作者: eggmama    時間: 09-8-25 08:20

Heard that she studies Ph. D.
Why Vic cannot keep high qualified Eng teachers? Many new faces from time to time...
原帖由 Eclipse_2006 於 09-8-25 06:03 發表
MS CARRIE 走了??
她是離開維記, 定是去了另一分校?
我之前有問過她會不會繼續教我仔仔, 她都只是說要看學校的分配.
我開學見不到她, 只是以為她放假未返香港.

...

作者: Eclipse_2006    時間: 09-8-28 10:17

人望高處, 高質素的員工確是很難留得長久.  Ms Carrie再讀書, 可能想係其他方面發展, 未必係不滿學校.  

我仔仔的新英文老師, 我覺得ok.  幼稚園老師最緊要比到你信心, 佢會對個小朋友好.  而佢的英文, 口音都幾好.

原帖由 eggmama 於 09-8-25 08:20 發表
Heard that she studies Ph. D.
Why Vic cannot keep high qualified Eng teachers? Many new faces from time to time...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5