教育王國
標題: 維多利亞 (君匯港) 英文老師 [打印本頁]
作者: 媽珠 時間: 09-8-20 15:09 標題: 維多利亞 (君匯港) 英文老師
我上它網站睇過, 除了此分校外, 其餘分校的英文老師大部份是外國人. 有無此分校之家長講o的實際情況比我知, 因我個女下年想考此校之K1.
作者: Minniechung 時間: 09-8-20 23:13
我女女08年係HG 讀PN, 無錯, D英文老師唔係外國人, 但佢地D英文OK喎, 同外國人無乜分別, 教我女女PN 個英文, 佢唔係外國人, 但細細過已O係英國長大, 所以我覺得無問題.
作者: 媽珠 時間: 09-8-21 10:37
TKS! 0敢而家你個女係0米仲讀緊呀?
作者: Eclipse_2006 時間: 09-8-22 22:17
我個仔之前返 HG playgroup, 佢位英文老師都係 ABC, 美國口音, 唔識聽廣東話.
作者: eggmama 時間: 09-8-23 17:52
好可惜MS CARRIE 英文主任走了.
作者: CHKWAN 時間: 09-8-24 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Eclipse_2006 時間: 09-8-25 06:03
MS CARRIE 走了??
她是離開維記, 定是去了另一分校?
我之前有問過她會不會繼續教我仔仔, 她都只是說要看學校的分配.
我開學見不到她, 只是以為她放假未返香港.
原帖由 eggmama 於 09-8-23 17:52 發表 
好可惜MS CARRIE 英文主任走了.
作者: eggmama 時間: 09-8-25 08:20
Heard that she studies Ph. D.
Why Vic cannot keep high qualified Eng teachers? Many new faces from time to time...
原帖由 Eclipse_2006 於 09-8-25 06:03 發表 
MS CARRIE 走了??
她是離開維記, 定是去了另一分校?
我之前有問過她會不會繼續教我仔仔, 她都只是說要看學校的分配.
我開學見不到她, 只是以為她放假未返香港.
...
作者: Eclipse_2006 時間: 09-8-28 10:17
人望高處, 高質素的員工確是很難留得長久. Ms Carrie再讀書, 可能想係其他方面發展, 未必係不滿學校.
我仔仔的新英文老師, 我覺得ok. 幼稚園老師最緊要比到你信心, 佢會對個小朋友好. 而佢的英文, 口音都幾好.
原帖由 eggmama 於 09-8-25 08:20 發表 
Heard that she studies Ph. D.
Why Vic cannot keep high qualified Eng teachers? Many new faces from time to time...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |