教育王國

標題: 屯門黃金海岸至九龍塘校車一問 [打印本頁]

作者: parcochu    時間: 09-8-18 23:49     標題: 屯門黃金海岸至九龍塘校車一問

聽聞有2間校巴公司(一間係賴生, 一間係謝太), 知唔知邊間好d? 有冇人搭緊or搭過?  pls share, thx!
作者: bongchumui    時間: 09-8-26 13:46

Can you give the nos. to me?
Thank you very much
作者: 蔚蔚媽咪    時間: 09-8-27 00:31     標題: 回覆 1# parcochu 的文章

我兩個都用過, 賴太會好過謝太!
作者: bongchumui    時間: 09-8-27 13:36

anybody knows their no. Many thz.
作者: bongchumui    時間: 09-8-28 13:42     標題: Siu Hong to Kln. Tong

Do anybody knows any school bus from Siu Hong (Tuen Mun) to Kln. Tong?
Many thz.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5