教育王國
標題: 九龍城民生小學 [打印本頁]
作者: 阿Jan 時間: 09-8-18 16:09 標題: 九龍城民生小學
有無家長已為子女選定報讀2010年九龍城民生小學?
作者: 中英數常 時間: 09-8-19 10:54
民生書院中學好似已入紙申請轉為直資,如果有經濟壓力者要好好考慮
作者: katchow 時間: 09-8-20 00:01
民生小學本身已是私校, 中學好有可能由津貼變直資.
我女由幼稚園升上lei, 今年會讀小一
作者: katchow 時間: 09-8-20 00:04
你係咪揀呢間呢?
[ 本帖最後由 katchow 於 09-8-20 00:06 編輯 ]
作者: Adrian_mom 時間: 09-8-20 10:51
Hi,
My Son will be in class P1C. Nice to meet you.

作者: katchow 時間: 09-8-20 13:17
Hi,
Nice to meet you !
你咁快已經睇編班la, 我星期六一次過睇埋!
原帖由 Adrian_mom 於 09-8-20 10:51 發表 
Hi,
My Son will be in class P1C. Nice to meet you.
作者: 阿Jan 時間: 09-8-31 14:03
我打算報P1.
作者: Uncle-DOS 時間: 09-9-1 01:18
在開學家長會上, 班主任說民生書院小學只將八成半學額給幼稚園部學生, 因此估計有一百個幼稚園生拿唔到offer (除非自己放棄). 因此我都同仔仔申報佐先算.
[ 本帖最後由 Uncle-DOS 於 09-9-1 01:19 編輯 ]
作者: kongkong7794 時間: 09-9-1 11:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |