教育王國

標題: 九龍城民生小學 [打印本頁]

作者: 阿Jan    時間: 09-8-18 16:09     標題: 九龍城民生小學

有無家長已為子女選定報讀2010年九龍城民生小學?
作者: 中英數常    時間: 09-8-19 10:54

民生書院中學好似已入紙申請轉為直資,如果有經濟壓力者要好好考慮
作者: katchow    時間: 09-8-20 00:01

民生小學本身已是私校, 中學好有可能由津貼變直資.

我女由幼稚園升上lei, 今年會讀小一
作者: katchow    時間: 09-8-20 00:04

你係咪揀呢間呢?

[ 本帖最後由 katchow 於 09-8-20 00:06 編輯 ]
作者: Adrian_mom    時間: 09-8-20 10:51

Hi,

My Son will be in class P1C. Nice to meet you.


作者: katchow    時間: 09-8-20 13:17

Hi,

Nice to meet you !

你咁快已經睇編班la, 我星期六一次過睇埋!

原帖由 Adrian_mom 於 09-8-20 10:51 發表
Hi,

My Son will be in class P1C. Nice to meet you.


作者: 阿Jan    時間: 09-8-31 14:03

我打算報P1.
作者: Uncle-DOS    時間: 09-9-1 01:18

在開學家長會上, 班主任說民生書院小學只將八成半學額給幼稚園部學生, 因此估計有一百個幼稚園生拿唔到offer (除非自己放棄). 因此我都同仔仔申報佐先算.

[ 本帖最後由 Uncle-DOS 於 09-9-1 01:19 編輯 ]
作者: kongkong7794    時間: 09-9-1 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5