教育王國
標題: 08 babies 。。你地 plan 緊幼稚園未??wellcome to chat !!!!!!!!! [打印本頁]
作者: 阿婆 時間: 09-8-18 14:01 標題: 08 babies 。。你地 plan 緊幼稚園未??wellcome to chat !!!!!!!!!
i am 0808 baby"s mum , wonder if any mummies like me just started to plan ....................... wellcome to chat !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 本帖最後由 阿婆 於 09-8-18 14:13 編輯 ]
作者: kcheng1328 時間: 09-8-21 20:22 標題: 回覆 1# 阿婆 的文章
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stefi 時間: 09-8-31 00:45
我係0811 mami, 我都有plan緊呀~
作者: matsutakako 時間: 09-8-31 14:18
Hi, I am 0809 mama. 準備比女女讀nursery, 一路都有留意學校資料, 而家已經9月,係時候要入報名表去心怡的學校,但因為係新手, 所以都有d迷茫,有d學校可能要坐校車, 雖則唔係太遠(quarry bay to north point/杏林)但擔心女女2yrs要適應上學仲要佢坐校車,係咪應該選擇近屋企的學校呢?各媽媽可否交流一下呢?
謝謝
作者: mwsbb 時間: 09-9-7 15:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcmugada 時間: 09-9-7 22:51
我都諗緊,我暫未plan 比阿B入nursery, 不過都諗緊邊間幼稚園,都要收下料,因為D人都話要鋪下路入小一,雖然好似好耐之後的事(我老公話我),不過搵得呢差不多!!你地又如何?
作者: hei619 時間: 09-9-7 23:19
我BB係0806, 都已經入咗Form LU
作者: EvaKim 時間: 09-9-7 23:30
我BB係0810,有Dnursery唔收小B,收的又中意的又近的都已經入咗Form。
作者: Sallyb1a 時間: 09-9-8 16:52
我囡囡0805, 只打算讀K1, 不過留意9-10月份, 好多幼稚園有open day, 咁到時盡量睇多D, 同K1 媽咪傾計交流下.
依家太多菌, 唔敢太細比囡囡返N1.
作者: mcmugada 時間: 09-9-8 23:50
又係喎,我今日去幼稚園報playgp, 順手問下K1,姐姐話要開始遞form, 真的有D突左,可能無心理準備咁快要報,又有D擔心,因為姐姐話有機會派唔到因為先比N1個D B 上先,又要擔心或諗下之後讀什麼小學,真係頭都大埋,我都算遲鈍。不過好同意,如許可盡量都唔返nursery 住真係會病!
作者: wendycyp 時間: 09-9-9 09:35
2008bb咁快可以交form報k1? 唔係今年報n1, 出年先報k1咩?
原帖由 mcmugada 於 09-9-8 23:50 發表 
又係喎,我今日去幼稚園報playgp, 順手問下K1,姐姐話要開始遞form, 真的有D突左,可能無心理準備咁快要報,又有D擔心,因為姐姐話有機會派唔到因為先比N1個D B 上先,又要擔心或諗下之後讀什麼小學,真係頭都大埋,我都算遲鈍。不過 ...
作者: NT-1 時間: 09-9-9 10:17
原帖由 matsutakako 於 09-8-31 14:18 發表 
Hi, I am 0809 mama. 準備比女女讀nursery, 一路都有留意學校資料, 而家已經9月,係時候要入報名表去心怡的學校,但因為係新手, 所以都有d迷茫,有d學校可能要坐校車, 雖則唔係太遠(quarry bay to north point/杏林)但擔心女女2 ...
We live in TKO, but my daughter attends the kinder in Causeway Bay. She needs to wake up around 6:30 am to catch the school bus. Although it is a bit early to her, I think it is a good way to train her wake up early and sleep early in preparing for the later primary and secondary school life. Besides, I used to wake up early when i was a student, I couldn't see the reason why the nowadays kid can't handle it. Believe them, they will adjust it vey well.
作者: mcmugada 時間: 09-9-10 21:25 標題: 回覆 2# wendycyp 的文章
我同你嘅反應一樣,不過我問另一間,佢話可以出年先報,我話playgp 個間,佢話bb可以2歲8個月開始返,所以好迷!!我阿B2011年7月先3歲,所以真奇,不過我有個fd話,有機會真係要咁早排,所以我諗係唔係都報定先,費時到時無就喊都無為
作者: mcmugada 時間: 09-9-10 21:28
我都係QB/TK 你有咪心水,交流下!
原帖由 matsutakako 於 09-8-31 14:18 發表 
Hi, I am 0809 mama. 準備比女女讀nursery, 一路都有留意學校資料, 而家已經9月,係時候要入報名表去心怡的學校,但因為係新手, 所以都有d迷茫,有d學校可能要坐校車, 雖則唔係太遠(quarry bay to north point/杏林)但擔心女女2 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |