教育王國

標題: 0808 baby 應該幾時開始搜集幼稚園資料!! [打印本頁]

作者: 阿婆    時間: 09-8-17 23:11     標題: 0808 baby 應該幾時開始搜集幼稚園資料!!

pls advise ... new mom
作者: cocoting    時間: 09-8-18 09:13

首先要睇下自己會選擇自己屋企附近,定係會選擇有名氣的幼稚園,將來去較出名的小學,又或者睇下小朋友適合邊個類型才決定?要定好方向才搜集。
作者: 阿婆    時間: 09-8-18 12:55

咁我baby 係咪即係 10-11 年度???
如向名氣學校方向,應先從邊度開始!

[ 本帖最後由 阿婆 於 09-8-18 12:56 編輯 ]
作者: cocoting    時間: 09-8-24 21:07

首先,你心目中有冇概念知道出名的幼稚園,究竟係D甚麼名,你想BB讀的幼稚園之類型。
作者: kitmantsoi    時間: 09-8-25 15:44

http://www.swd.gov.hk/doc/family ... e_Centre_010308.pdf

呢web 有齊全港註冊幼兒園既地址,電話, 學費,收生人數.
08BB 有D已經可以報名 (如學之園), 其它就要打去check.
熱門幼兒園你睇forum都會經常見到佢名. 但每個人唔同expectation, 会有好唔同既選擇.
報2歲幼兒園要揾定資料架la!
希望幫到你la!
作者: kcheng1328    時間: 09-8-26 00:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cocoting    時間: 09-8-26 11:42

你想仔仔入讀拔萃, 喇沙等名牌小學,除了選擇幼稚園要注意外,仲要懂得舖排教育路途,小心計劃,要學識一些竅門。如果毫無頭緒既話,可只以聽D講座,找些資料。
作者: Spare    時間: 09-8-26 14:48

我BB 0811, 係唔係要多一年先報?
作者: kitmantsoi    時間: 09-8-27 15:07

有部份 Nursery 唔收細仔, 不過最好打去check, 一般N1要足2歲先番学, 所以11月BB可能遲D開學but都係今年報除非你想佢做下一年既大B la!

原帖由 Spare 於 09-8-26 14:48 發表
我BB 0811, 係唔係要多一年先報?

作者: 阿婆    時間: 09-9-19 22:59

我 baby 0808 ,咁係咪 2010-2011 ar ??
i only want k1  ??
作者: vic6    時間: 09-9-20 00:17

I know many students in KV & SC easy to accept by those famous primary school. so, you may give him a try/chance!!



原帖由 kcheng1328 於 09-8-26 00:12 發表
Hi,

我想仔仔入讀拔萃, 喇沙, or 更好的小學

邊幾間幼稚園好D?

作者: wendycyp    時間: 09-9-21 11:34

If you only want K1, no need to apply this year.  Wait until 2010.

原帖由 阿婆 於 09-9-19 22:59 發表
我 baby 0808 ,咁係咪 2010-2011 ar ??
i only want k1  ??

作者: 阿婆    時間: 09-9-21 23:32

原帖由 wendycyp 於 09-9-21 11:34 發表
If you only want K1, no need to apply this year.  Wait until 2010.



thanks .. that"s means is 2011-2012 la ..




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5